Xbox LIVE Arcade Games [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm daar moet ik echt wat reviews van zien. :)
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    _O_ _O_ _O_ Respect _O_ _O_ _O_


    DG is trouwens veelste verslavend, die save functie hadden ze er net zo goed uit kunnen laten want ik kon toch niet stoppen todat ik het level uit had, toen ik aan alles gold medals begon was het helemaal erg 8)

    Die DLC kan me niet snel genoeg uitkomen!
     
  3. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    June is Defense Grid: Resurgence Month

    [​IMG]

    The first premium expansion pack for the award-winning Defense Grid: The Awakening comes to the Xbox 360 and PC this June in the form of Defense Grid: Resurgence: eight new highly polished and balanced maps from the original creators of the definitive tower defense game.

    For four consecutive weeks starting on June 2nd, a new pair of maps will be released providing new environments and strategic experiences, requiring new ways of thinking to beat back the aliens and protect the cores.

    Each map pack will cost $ 0.99 or 80 Microsoft Points and will include two maps each having a campaign mode and 4 challenge modes. Defense Grid: Resurgence will be available for the Xbox 360 on Xbox LIVE Arcade and for PC on Steam and Direct2Drive. All map packs support new achievements and new high-score leaderboards.

    Check http://www.hiddenpath.com/node/982 Voor een uitgebreide uitleg van elke map pack.. Man man man kan niet wachten!!!! 80 puntjes voor 2 maps, en dat 4 weken lang elke week.. Eat your heart out MW2!!! 8)
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Yeah!:cool: Dat is tenminste nog een goede actie, kun je elke week weer ff DGen, blijft het ook lekker vers en dat nog tegen een vrij redelijke prijs.

    Is het al 2 juni? Nee?








    Nu dan?

    Fuck :mad:
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Bah wel 4 weken wachten voor alle maps er zijn... naja het komt.
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik vind dit eerlijk gezegd leuker dan in 1 keer 8 maps hoor, nu kun je je een volle week op 2 maps storten en de 5 modes, weekje later weer 2 nieuwe maps, repeat.. Elke week feest! :)
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Defense Grid: Awakening Gets Weekly DLC
    June is 'Resurgence Month'


    Hidden Path have revealed that for four consecutive weeks starting on June 2nd, a new pair of maps will be released for Defense Grid: The Awakening. Each of these maps with have a Campaign, and 4 challenges to play and will cost just 80 MSP per pack. The packs are:

    These will add achievements, and so far, one new achievement has been added to the game for the first map pack (Combat Turmoil in Defense Grid: The Awakening) so I would assume that similar achievements will be added each week for the relevant map packs as they come, most likely all for 10 GS each!

    ================
    Zeker Nice! Weer een goede reden om dit top spelletje op te pakken! 80MP per pack is het denk ik nog wel waard.

    Edit: Oh op de vorige pagina was dit nieuws er al. Niet gelezen sorry :)
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2010
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Solide tower defense game waar ik ook de nodige uurtjes in heb gestoken. Toch vind ik dat ik bij Warcraft 3 betere tower defense games heb gespeeld. Vond 't sowieso gaar toen er air units kwamen en dat 't spel bij mij echt in slow mo ging na een tijdje.

    Maarja op zich geen slechte koop.
     
  9. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    arcade spellen sucken. Castle crashers ging nog wel maar feeding frenzy en pacman:p?
     
  10. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Perfect Dark, Shadow Complex, Trials HD, Alien Hominid, Battlefield 1943 etc etc.

    Zijn veeeeel goede games op arcade te vinden :+
     
  11. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wordt banjo kazooie nooit in dat rijtje genoemd :mad:
     
  12. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Die had er idd makkelijk tussen gekunnen, maar reken die maar tot de 'etc etc' ;)
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Jah idd WC3 was ook echt een geweldig spel voor TDs, heb dat echt maanden bijna elke avond wel ff gedaan terwijl ik daarvoor bij nooit gamede, laat staan achter de PC.

    Vooral die Multiplayer levels waar ieder z'n eigen kamp had etc, snap echt niet dat ze hier niet gewoon een game van maken.
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste arcade games?
    Banjo Kazooie, 1ste helft Banjo Tooie, Worms, Worms HD, Castlevania, Castle Crashers, Aegis Wing, Carcassonne \o/\o/\o/
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso had je in de hoogtijdagen van Warcraft 3 ontzettend veel leuke custom games. Tower Def, Dota, maar ook spellen waarbij je je human moest verstoppen en uit moest zoeken wie de killer was. Ah the good memories. (zaten ook wel crap games tussen de custom games hoor :) )

    Tja een Warcraft 3 tower defense game zal alleen komen als Blizzard haar steun daarvoor verleent ivm de licenties van de units die er in zitten. Wie weet, als er geld mee te verdienen valt..
     
  16. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een domme nerdie vraag van mij.

    Laatst waren 2 mensen uit mijn friends-list aegis wing aan het spelen, dus ik dacht even de trail de downloaden om te kijken wat ze nou eigenlijk aan het doen zijn. Kon ik die game nergens vinden op de Marketplace, ligt dit nou aan mij of is die verwijderd oid?
     
  17. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Die staat als hij er nog op staat op de Amerikaanse Marketplace
     
  18. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    M'Kay, en hoe kom ik daar? Moet ik dan perse een ander account aanmaken? :confused:
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat, gratis op de USA maketplace, moet je een USA account aanmaken. één van de beste xbla out there dus het gedoe van het maken van een account is 't waard!
     
  20. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een US account aanmaken,en dan gratis downloaden.:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina