Dat is inderdaad na de update ja. De update heeft ook een goede werking gehad, want de canons (die ik toen der tijd eigenlijk niet eens gebruikte) waren veel sterker als je op doorspoelen drukt.
Maar ik heb echt geen een goede score meer, hooguit een beetje bij de dlc maps, maar ook dat is niet veel. Voor de rest is het echt zwaar slecht, maar dat heeft toch wel met die reden te maken die ik hieronder zei. Ik doe dit niet om mezelf in te dekken hoor
Nouja, ze hebben in ieder geval wel iets veranderd ja. Ik deed 2 weken terug dus level 1, waar echt maar één manier mogelijk is. En daar had ik serieus 2x zo weinig punten als de rest. Nu inmiddels niet meer, omdat ik die heb afgemaakt natuurlijk. Maar dat geld ook voor veel andere maps. Niet dat ik heel veel om die highscores geef, al is het wel leuk om hoog te staan, maar toen ik laatst keek kon ik volgensmij niet eens 1 map ontdekken waar ik nog hoog in stond. Natuurlijk zijn de scores van andere spelers ook verbeterd, maar ik weet 90% zeker dat er meer punten te krijgen zijn. Het bewijs was dus de allereerste missie.
Het andere bewijs is de foto van de vorige pagina. Ik heb maar 40K punten terwijl je voor een gouden medaille zover ik denk/weet rond de 62K (schat ik zomaar) moet hebben. Toch ontzettend raar dat ik dan toch een gouden medaille heb?
Klik om te vergroten...