1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik wil juist meer campaigns. Dat vind ik wel leuk, classic valt me juist erg tegen. Waarom kun je niet met opdrachten spelen?? Waarom kun je niet kiezen of je met 1 of 2 dobbelstenen verdedigt? Dat haalt heel de strategie uit het spel.
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ So true, dat vond ik ook al zo raar. Ik weet nog van Risk dat ik thuis speelde dat je dan bij het begin aangaf of je koos voor een verdedigende of aanvallende beurt. Alleen bij een verdedigende beurt kreeg je het aantal landjes/ 3 erbij + als in in bezit, het aantal voor dat continent.

    Dit is denk ik een Amerikaanse versie van Risk, het is een heel erg aggressieve manier van spelen. Iedereen krijgt constant units, wordt geforceerd om aan te vallen. Speler vernietigt, en je krijgt zijn kaartjes etc. Raarste vind ik dat naarmate meer spelers kaarten hebben ingezet, de beloning groter wordt!. Een gedeelte van het winnen komt dus aan op gewoon overleven en af en toe wat veroveren om dan ineens 50 man in te zetten.


    Maarja los van de hierbovenstaande alinea heb ik al iets van 10+ uur in online risk gedaan. Ik vind het gewoon nog steeds erg leuk, en ik heb deze vorm van Risk ook al gespeeld bij Risk in Warcraft 3 (custom games) :)
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Je hebt gelijk metalsonic. Al was ik wel bekend met die manier van inzetten en kaarten verzamelen. Ik prefereer ook de normale manier.

    Ze hadden gewoon de keuze aan de speler moeten laten!
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja, wellicht dat er nog een keer een Risk game komt met de regels zoals we het hier in Nederland gewend zijn. Schaak zit ook al in meerdere XBLA games verwerkt waarbij je bij Chessmaster ofzo ook nog eens c.a 5 verschillende vormen van schaak hebt (progessief schaak/ weggeef schaak etc)

    Wat wel gewoon ook weer bij deze Risk is (en zo hoort het) zijn de allianties. Ik had gisteren een alliantie met iemand die al snel Zuid Amerika had veroverd en toen even naar Noord Amerika ging. Toen hij dat had veroverd viel ik hem maar aan via Afrika, hij helemaal verbaasd enzo. :lol:
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    net de review gelezen van puzzlequest en ben erg onder de indruk moet ik zeggen.

    Zou PQ2 graag nog het liefste op mijn telefoon hebben voor onderweg in de trein
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    PQ1 is wel al op de IP verkrijgbaar.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik heb een Android telefoon zal de market eens checken
     
  8. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha zo grappg:lol: Ben ik weer vergeten punten te kopen:'-(
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er nog een goede site waar je alle XBLA games door kunt bladeren? Met cijfers (van reviews) erbij?

    Zoiets als gamerankings.com maar daar kun je alleen op 360 selecteren niet op XBLA.
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Snap sommige scores echt niet, neem nou deze:

    [​IMG]

    Dat moet toch gewoon gehacked zijn?

    Snap sowieso niet goed hoe gasten nou 6000 punten meer halen, laat staan 28000. Ik heb al de mobs bij de Command Tower die ik op wave 5 al op lvl 3 had gekilled. Misschien toch nog wat later wachten met het upgraden van andere torens voor meer rente...
    En dan die toren aantallen...87 W T F? :9

    Krijg hem niet echt hoger dan dit, denk toch een andere maze bouwen
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
  11. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgende week:

    monkey Island 2 en Blacklight: tango down :thumbs:

    Ook DLC voor worms armageddon!
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    waarom hoor ik niks over Puzzle Quest 2? Dacht dat die wel populair zou zijn.
    Lijkt me zeker een spel dat zijn punten waard is.
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    *trapt op gaspedaal*

    [​IMG]

    :b: (maar v.a. zaterdag 3 weken op vakantie en geen DG:A:)) Maar idd, met mijn setup zie ik me ook niet nog veel hoger komen, behalve misschien iets uitstellen van upgrades voor wat rente, maar dan sprokkel je een paar honderd punten, niet 5000
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2010
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat komt omdat jij niet reageert op mijn berichtjes! _0/

    Puzzle Quest 2 is leuk. Heb hem meteen gekocht. Assassin ftw.
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2010
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Naice! was natuurlijk ook maar een kwestie van tijd todat jij mij voorbij stoof ;) Ben nu zelf bezig met een andere setup, deed het eerst aan het begin een S maze maar ga het nu ff op het tweede vlak proberen, krijg ik meer rente en air is aan het begin makkelijker.
    Op het center krijg ik echt geen goede start, air lekt altijd.

    EDIT: net iets hoger gehaald met die manier, denk dat er nog wel iets aan the schaven valt, 3 air units miste de command toren sowieso.

    [​IMG]

    Afgezien van de twee guns om het andere pad te proberen had ik niet meer dan dit, denk ik toch het midden proberen ofzo.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2010
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Yup zoiets had ik ook. Ik heb ook op datzelfde grid 5-op-een-rij rechts geprobeerd

    (ik werk toch het liefst met guns, want die werken altijd. Laser vind ik mooi, maar ook duur en werkt niet tegen shields. Ben er nog niet uit)

    Maarre, mooie score, toch moet top 50 zeker mogelijk zijn (als we op waste disposal al top 20 halen)
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb altijd een laser, die Damage of time is toch wel lekker als hij op elk mannetje zit, en die Rumbler mobs gaan er toch een heel stuk sneller van dood. Die zijn toch vaak degene die de cores stelen.

    En het is trouwens JOUW top 20 waste disposal ;) ik heb enkel je maze gekopiƫert :+

    Ook net nog een best nasty bug gemerkt, op Flight Plan kreeg ik geen rente, alleen toen ik het level opnieuw starte (via het menu) kreeg ik pas weer rente...voortaan goed opletten dus 8)

    EDIT: 74ste op Flight Plan \o/ daar kan nog wat vannaf!!
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2010
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Zit te twijfelen, DG lijkt me toch wel een leuke arcade game :eek:. Leuk om even tijd mee te doden zeg maar :9
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Het is DotW dus als je hem wilt moet je het nu kopen ;)!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina