1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels 21 uur risk gespeeld, nu snap ik waarom ik als "familie spel" ter sprake kwam ik altijd voor Risk ging. Het is gewoon heerlijk, zelfs de Amerikaanse versie vind ik super.

Zo'n potje dat dan begint om 23.15 en dan ff doorgaan tot 1.30 :)... Net was ik wel bezig als een klootzak, spel kwam in een fase van een 1 vs 1, ik had alles van hem veroverd behalve 1 landje. Daarom heen allemaal zwaar bewapende landjes. De tegenstander dacht blijkbaar de eerste 2 rondes dat ik dit deed nog dat hij kon winnen. Dus hij 3 units toevoegen en mij aanvallen..

Bij de 3de ronde ontdekte hij dat het toch niet lukte, hmm weer een win :)

21+ uur gespeeld, 17 potjes gewonnen, 13 verloren :)

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand PQ2 al gekocht?

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht lekker op de DOTW tegenwoordig bij alle interesante games. Toch meestal maar een paar maand wachten.

!!!!!!!! _O_ Toy Soldiers “The Kaiser’s Battle” Game Add-On - June 30 400 Points _O_

Laatst bewerkt: 2 jul 2010
  4. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Kiek um goan!

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm spreekt mij echt 0.0 aan, dit spel mist (voor mij) gewoon sfeer etc. Vind de hele Doom serie maar niks, Duke Nukem serie same story. Met deze uitspraak heb ik veel vijanden gemaakt. Logisch, zijn roots in FPS genre blbalbal. Maar ik vind ze echt niks.

Eerste shooter waarvan ik zoiets had van, damn dit is echt vet was Unreal!, Quake 3 was ook tof, das een arcade game waar ik wel naar uit kijk.

6. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    De oudere generatie kan die spellen wat meer waarderen. Doom, Duke Nukem, Quake I&II waren gewoon geweldig. "You had to be there" laten we maar zeggen :)

Anyway, PQ2 wel gekocht. Op zich geinig, maar wat te gemakkelijk. En mis die overthetop verhalenverteller :lol:

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Speel je op hard? Want je kunt kiezen voor meer uitdaging

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof mij nou maar, ik speelde de spellen al toen ze net uit waren. Nam er de tijd voor, weet nog van Duke Nukem dat je de bioscoop had met strippers wat toen heel spannend was enzo...
    ---------------------------------------------------

Risk: Wat een spel, nu al 30+ uur erin, wat mij wel opvalt is dat er echt alleen maar goede spelers online zijn geweest de laatste tijd. En dat het vooral in de eerste 30 minuten spannend is omdat iedereen daarna vooral kaartjes aan het verzamelen is zonder elkaar aan te vallen.

Laatste fase van het spel komt aan op, wie heeft de meerste kaartjes en minste legers. En dan wordt die gekild zodat er weer kaarten bij de collectie worden toegevoegd

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1

Doom vond ik juist altijd erg spannend. Die muziek, hoge difficulty. Zo'n minotaur die op je af kwam stormen terwijl de fireballs je tegemoet kwamen. :eek:
    Duke 3D was nog episischer. Die quotes, die aliens, die quotes, brute geweld/wapens, die quotes...

!@#$... ben ik nou de "oudere" generatie? :'-(

Laatst bewerkt: 3 jul 2010
  11. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Yep ;)

Hard mode voegt niet zoveel toe imho. Da's meer een kwestie van eerste turn redelijk overleven (als ie mag beginnen) en daarna geen domme fouten maken. Misschien komt het ook door de equipment: poison die ik vrij vroeg kreeg is gewoon gruwelijk.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vandaag met Godsmack (van dit forum) Kingdom For Keflins online gedaan. Na een tijd kwam er een random player in de game met een Bioshock avatar, en die heeft serieus 2 uur lang (als het niet meer is) meegespeeld en alles helpen meebouwen. Zonder mic, maar dat maakte niet uit want blijkbaar verstond hij me. Toen later kwamen er meer mensen en gingen er weer mensen weg, maar die player met de Bioshock avatar bleef er maar steeds in. Bijna hebben we alles gemaakt, maar besloot net om te stoppen. Morgen weer verder gaan. Even die achievement proberen te halen van 20 player banners. Er staan er nu 10 van verschillende spelers. Leuk spel!

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wel uitkijken met die random spelers en voordat je saved altijd even controleren of alle banners er nog staan. Er zijn ontzettend veel ventjes die het leuk vinden om bij dat spel alle banners te slopen en voor je het weet save je hem en dan kan je weer opnieuw beginnen. Als je nog een banner nodig hebt of online wil spelen dan geef je maar een gil (morgen en overmorgen is er toch geen WK), dan help ik wel even mee. Het blijft namelijk één van mijn favoriete arcades :) Ik heb die 200/200 gehaald met dank aan x360a.org en voor die 20 banners kan je eventueel ook een random game zoeken, voor zover het nog online wordt gespeeld.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, en bedankt voor de tip. Ik had al eerder een 12 jarige koter die het leuk vond om alles kapot te schoppen en al me keflins werkloos te maken. Maar die had ik ook al snel gekicked. Ik zal je morgen even inviten als je online bent. Ik zag dat Peter OtH (crew) het ook begon te spelen, dus ik zal hem ook wel even inviten. Het is echt een leuk spel, zou leuk zijn als er een uitbreiding zou komen. Eens kijken of ik iets kan vinden hierover. :)

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Er komt een deel 2 aan waar ik erg naar uit kijk :) Online zal ik wel niet zijn maar ik hou xbox.com wel even in de gaten, als je online bent knal ik mijn xbox wel aan.

16. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel een bannertje komen plaatsen als ik online ben.....

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, erg tof. Die sfeer is echt goed, en het ziet er allemaal erg leuk uit om te spelen. :)

19. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    ziet er supertof uit, ik vond het eerst wat kiddy. maar toen!

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Kijk niet te ver als je verrast wilt worden.

SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER

SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER

Buiten dat, heftig! Doet me denken aan Another World, maar dan helemaal in zwart-wit tonen.

Giantbomb heeft altijd quick looks van 15 tot 30 minuten. Eén van de beste sites als het om previews gaat.

Laatst bewerkt: 4 jul 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina