1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
  2. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    trial van limbo net ff gedaan
    echt heel vet! :)

    twijfel alleen wel of ik hem voor 1200 punten ga kopen (denk het wel :9)
     
  3. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Shank heeft het voor mij nét niet. Iets wat Castle Crashers bijv. net wél had.

    Limbo is wel aardig.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.775
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Shank ziet er wel 'aardig' uit, maar eerlijk gezegd voor mij ook nog niet meer dan dat.

    De XBLA titels waar ik het meest naar uit kijk zijn IloMilo, wat er verschrikkelijk schattig en tof uitziet, en Scott Pilgrim, wat ook een zeer aardige beat'm up lijkt te worden.
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Zeker dat ik de nieuwe Castlevania ga halen. De vorige was ook echt sweet, en die op de ds heb ik ook grijs gespeeld.
     
  6. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    :+
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Ik heb mijn twijfels gekregen bij deze nieuwe Castlevania. Volgens mij is het vooral op co-op online gericht, waarbij de kastelen in losse gedeeltes zijn ingericht (losse velden dus) en meteen alles is explored.

    Best vaag, maar van wat ik heb gezien leek het op een soort boss rush. Helemaal niet zoals de oude Castlevania's.
     
  8. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Van alle Summer of arcade games, is Castlevania Harmonia of Despair de enige titel die ik zou kunnen aanschaffen. Door de prijs van het spel (1200 (P)) wacht ik wel de reviews af en eigen ervaringen met de trial.
    Mij lijkt het namelijk wel een echte Castlevania game te worden (zoals de DS-titels), alleen ben ik benieuwd in hoeverre de focus ligt op co-op en als ik naar de screens kijk, lijkt het wel of er gewoon van alles is geknipt en geplakt uit de Castlevania-games van de DS (en misschien wel de GBA, maar die games heb ik niet gespeeld).
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik had wat trailers gezien van Castlevania & Lara Croft, ik vond Castlevania wel er tof uitzien, wel enorm veel Co-op maar dat zal wel leuk worden denk ik zo :),

    Lara Croft zag er ook wel tof uit maar het is een spel wat van bovenaf word gespeeld niet zoals de eerste delen(zoals ik zag), ik wacht wel met de recensies hier mee,

    Ik had Limbo ook even gespeeld maar de Demo was na een paar minuten alweer voorbij, het had wel een leuke stijl, maar niet echt iets voor mij denk ik zo :+.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Ik heb nu het gevoel dat het dus echt iets anders aan het worden is. Uiterlijk lijkt het op de oude Castlevania's (met letterlijk sprites uit de oude games), maar de gameplay is heel behoorlijk gewijzigd met minder exploratie.
     
  11. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Castlevania en de overige summer games zullen over een paar maand wel deal of the week worden.
    Ik wacht wel eventjes af.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Was het geen Boss Rush mode? Dat zat al in vorige Castlevania's en deze kon je ook co-op spelen.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Yep, volgens mij draait hier het hele spel nu om. Het is natuurlijk iets uitgebreider gemaakt, maar rond deze modus is denk ik het hele spel opgebouwd.
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2010
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vreemd aangezien het bij de vorige delen gewoon iets extra's was.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Ik vind het een beetje cheap overkomen. Vooral ook omdat sommige sprites *letterlijk* uit de oude games zijn gelicht. Het heeft de naam Castlevania, maar toch...
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Ik ben blij dat ik Limbo heb gekocht. Het spel is inderdaad relatief kort. Ik heb er zo'n vier uur over gedaan denk ik (non-stop, ik kon er niet mee ophouden). Bij een aantal puzzles heb ik een tijdje vastgezeten, terwijl later de oplossing ontzettend simpel bleek te zijn.

    En die scene waar Jack de poten uit het lijf van een spin rukt. Hij doet alles om te overleven en je voelt dan ook geen medelij met zijn tegenstanders die uiteindelijk allemaal gruwelijk het loodje zullen leggen.

    Wat een game. Op een gegeven moment ben je in een lege fabriek en je trekt een hendel naar je toe. Ik denk, dat zal wel een platform laten draaien. Maar nee hoor, de hele fabriek begint om je heen te draaien. Het is net Villa Volta, inclusief gigantisch radarwerk waar je doorheen moet springen, maar vooral niet door verplettert wilt worden. En er rolt ook nog een rotsblok achter je aan. No pressure.

    In het laatste gedeelte van het spel wordt het helemaal leuk als je ook nog met de zwaartekracht mag spelen. Daar heb ik een paar keer flink vast gezeten. Op het laatst neemt de spanning in de "muziek" weer toe (het is meer een soort constante achtergrondtoon) en je weet dat er wat aan gaat komen. Het einde wel misschien. Je laat Jack door wederom de zwaartekracht te laten draaien door het raam naar buiten vliegen, en...

    Het gaat bij Limbo om de reis, niet de bestemming. Net zoals in ons leven, wat we allemaal van tijd tot tijd wel eens schijnen te vergeten.

    Wat een game.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  17. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe het is zeker een cool spel idd!
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.939
    Leuk Bevonden:
    3.300
    Het lijkt me ook erg cool maar toch blijf ik er bij dat het geen 1200 punten waard is voor die speelduur. als die 800 punten was had ik hem zeker gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  19. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Nice review, morgen maar ff die limbo demo checken..
     
  20. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd wat aan de prijzige kant maar ja beter dan wat skrale map packs voor 1200 punten.

    Vermaak me prima ermee het is echt super sfeervol.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina