Xbox LIVE Arcade Games [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bonbridge, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand Shank gedownload? Introfilmpje hapert als een motherfucker.

2. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Terug naar dashboard en de game opnieuw opstarten. Is gewoon goed dan. Had ik ook.

3. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Hier niet, ben 'm nu opnieuw aan t downloaden. Staat nu in memory als Bad Company 2. :/
    Lijkt wel of mn USB stick crap is, save game al 2 keer corrupted en nu ook mijn Borderlands save van level 47. :mad::'-(

4. James Pond

James Pond Guest

Zo zeg Scott Pilgrim vs The World is cool :D

5. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Vond ik ook :) Trial gespeeld. En nog best pittig, ik speelde op 2e moeilijkheidsgraad. Wacht nog even met downloaden tot ik weet wat er volgende week uitkomt voor xbla.

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Vind het wel jammer dat alle xbla arcades duurder zijn.

Eerst was alles 400 of 800 punten. Nu is het 800 en 1200 punten.
    Ik snap wel dat vanwege inflatie enzo alles duurder wordt, maar 50% en 100% duurder is iets teveel van het goeie

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar daar staat tegenover dat je ook wel meer game krijgt voor dat geld. Je kunt Shank en Monday night combat of Lara Croft niet vergelijken met de pacmans en galaga's die je voor 400 msp kon kopen

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee das waar, zo'n Lara Croft is het wel waard, zo'n Shank of Rocket Knight dan weer niet, die zijn meer 800 waard.

9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Gewoon niet voor de volle mep aanschaffen. Heel simpel. Als iedereen het gewoon voor 1200 punten koopt... tja... dan gaan ze dat ook vragen natuurlijk...

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Viel mij persoonlijk erg tegen, werd vrij gauw saai en erg herhaaldelijk en boss fight op het eind stelt echt niks voor. Had er echt meer van verwacht, vooral niet dat ie me al zo snel ging vervelen.

11. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lara croft is indd die 1200 punten wel waard, echt uitmuntende coop. Bij shank heb ik toch t gevoel dat ik er liever 800 voor betaal.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Prima game die Guardian of light he, ik vond de demo al geweldig, dus ik zal binnenkort de game wel gaan aanschaffen dan. Crystal Dynamics is goed bezig.

13. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja serieus, die coop is ongelofelijk goed. Laatst met een vriend de eerste helft lopen spelen, perfecte combi van actie en puzzelen. Je moet elkaar de hele tijd helpen, de ene keer kom je zelf met de oplossing de andere keer je maat. De singleplayer is ook wel goed, maar niks ivm de coop. Puzzels zijn overigens aangepast in coop mode, waardoor je een andere oplossing moet vinden.

14. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Kvond Shank erg vet maar heb besloten ehm niet voor 1200 te gaan halen dat vind ik iets teveel van het goede dan wacht ik wel op dead rising volgende week voor 400 :D

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Zo dat klinkt dan echt cool. Want hoeveel games die een co-op mode hebben maken er uiteindelijk niet goed genoeg gebruik van? Genoeg vind ik, dit is goed om te horen. Deze komt er zeeeeeker nog wel.

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Yeah Lara Croft is echt heel tof! Vandaag gedownload, al een heel stuk coop gespeeld met een maat. :D Echt lachen.

17. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Lara Is echt tof ja..
    Ga er morgen weer eens aan beginnen..
    Coop lijkt me ook erg vet..

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zodra co-op ook online unlocked is wil ik zeker ook Lara halen. Misschien kunnen we wel een pot spelen Kabuto.

EDIT:

Shank ziet er anders niet verkeerd uit. Mooie art style.

http://www.giantbomb.com/quick-look-shank-again/17-3123/

Laatst bewerkt: 26 aug 2010
  19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Beste co-op game blijft Schizoid. :)
    Moet nog steeds dat laatste gedeelte doen maar in je eentje wordt dat toch erg lastig, CPU is niet gelijk dom maar die latere levels zijn toch lastig met CPU. Beetje vergeten te spelen. :p

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Net Shank gespeeld. Helemaal te gek. Graphics zijn mooi en er zijn ontzettend veel combo moves. Je kunt onder andere tegenstanders de lucht in slaan, waarna je ze daar houdt door ze in de lucht vol met kogels te peperen. Maar erachter aan springen gaat ook voor melee moves. Net Devil May Cry. :)

Deze laat ik nog even op mijn to-get lijstje staan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina