1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bonbridge, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor 1200 punten weet ik het nog niet. Voor 800 punten zou ik hem direct kopen :)

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.073

Same here. Al heb ik dat sowieso bij steeds meer games. 1200 vind ik gewoon te duur voor een arcade-game, op een paar uitzonderingen na (Shadow Complex, Battlefield 194:cool:.

Misschien is Costume Quest zo'n uitzondering, maar dat gaan we dus even afwachten. Feit is wel dat ik het met 800 puntjes waarschijnlijk dan wel een kans had gegeven als het overwegend positief ontvangen zou worden, maar voor 1200 puntjes zou het echt een fantastische game moeten zijn wil ik er zoveel aan uitgeven... en tegen de tijd dat ze de game dan afprijzen, ben ik wellicht al niet meer geinterresseerd...

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ben benieuwd naar Costume Quest, ik moet nog maar 1200 punten uitgeven en dan krijg ik 800 points terug van MS. Ik speel normaal nooit arcade games maar de trailer zag er echt geniaal uit, en 400 punten is dan niks. :+

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Die 1200 punten lijken me dit keer ook meer dan gerechtvaardigd :)
    En moet toch nog punten hebben voor de Alan Wake DLC (ben er nog niet eens aan begonnen maar okee).

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Games die 1200 punten zijn door hoge replay, of te hoog ownage gehalte?:

Castle Crashers
    Sonic the Hedgehog 4 episode 1
    Worms Armageddon
    _O_

6. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week 800 punten voor 4 tafels in Pinball FX 2. Ben ik sowieso honderden uren zoet mee! En je kunt de oude tafels importeren van deel 1 die een complete overhaul hebben gekregen. Meer waar voor je geld kun je op xbla niet krijgen imho :) daarnaast zullen er veel vette online mogelijkheden zijn om de community nog langer zoet te houden!

Voor mij de beste game van 2010 naast Mass Effect 2 :)

Laatst bewerkt: 18 okt 2010
  7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zo goed?!
    hmmm toch maar eens proberen.

cijfer van Super Meat Boy liegt er ook niet om. Is deze al te downloaden?

http://www.eurogamer.net/articles/2010-10-18-super-meat-boy-review

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Woensdag komt ie uit.

9. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ga die denk ook wel downloaden. Heb de eerste ook, en volgens mij had ik ook alle DLC. Wel handig dat je dat allemaal kan importeren.

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Is hier al veel animo naar Super Meat Boy?

Misschien na volgende preview & review wel:

Eurogamer review.

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  13. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Net Castlevania Symphony of the Night eindelijk 200/200 gekregen.

De laatste run had ik blijkbaar in 16 minuut zoveel gedaan, vrij snel dacht ik. Al kan het ook in 6 minuten op zijn snelst. Wel een spel waar ik toch wel van genoten heb. Ik legde hem al vrij snel aan de kant omdat het wat eentonig werd. Ik ben toch blij dat ik hem heb gespeeld, een spel zoals er tegenwoordig geen een meer van is. Het is gewoon iets heel anders. Maar wel leuk!

Op naar de 200 voor Puzzle Chronicles! Dat spel heeft echt niemand op XBW, best jammer want het is een soort van Puzzle Quest in een andere setting, hij was ook nog eens veel goedkoper. Zeker zijn 400 punten waard! Mocht iemand hem toch ooit aanschaffen, voeg me toe dan kunnen we een keer de online achievement halen.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    2400 punten was het toch om die 800 terug te krijgen?

15. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  16. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
  17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wil Costume Quest sowieso morgen halen. Kan ik nog ergens zien wat ik deze maand al uitgegeven heb? Heb al 1200 punten uit gegeven maar dat kon ook net aan het einde van de vorige maand geweest zijn :mad:

18. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    www.xbox.com. Inloggen met je account en dan in het "mijn xbox" keuzemenu rechts langs je avatar kiezen voor mijn account.Dan zie je links in het menu Aankoopgeschiedenis staan. Dan kan je daar zien wat je wanneer hebt gedownload.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat heb ik ook. Had op de laatste dag van september 800 punten uitgegeven. En nu kom ik niet aan 2400. Sta nu pas op 1200 door de aanschaf van Sonic. Maar ga geen extra punten halen om iets te kopen waar ik voorheen al geen interesse in had.

20. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    The ultra hardcore platformer Super Meat Boy will be released on Xbox Live Arcade (XBLA) this Wednesday. While its price has been set at $15, early buyers will be rewarded with a 33 percent discount. From launch day until sometime in November, Super Meat Boy will be reduced to $10.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina