1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bonbridge, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat hem links liggen. Ik ben sinds jaar en dag een platformliefhebber, maar deze game trekt me echt niet. De artstijl alleen al is niks voor mij. Wat ik verder van de gameplay heb ik ook niet zoiets van: hebben!

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    kan je bij sonic 4 op elk moment saven?

3. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Neen, maar je kunt na elke act een level naar keuze kiezen.

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Heb net alle velden gehaald met Sonic. Dus ik unlockte de laatste zone met de eindbaas. Het normale spel is goed te doen. Labyrinth Zone en Mad Gear Zone waren wel wat uitdagender, ging wel een aantal keer af. Maar die velden spraken me toch meer aan in Sonic 1 en 2. Het is allemaal goed, maar het mist net iets ten opzichte van de oude klassiekers. Nu zit ik een beetje te twijfelen of ik überhaupt de laatste zone van de eindbaas ga proberen. Alle 4 de eindbazen en dan nog een echte eindbaas, dat trekken mijn skills niet ;)

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat Super Meat Boy maar 800 punten is, alleen kom ik zo weer niet aan m'n 2400 voor de refund (met Costume Quest). Moet ik weer iets voor 400 punten gaan zoeken...

Anders misschien Limbo eindelijk maar eens downen (zat op aanbieding daarvoor te wachten ivm de lengte van de game) en die 3 games samen (uiteindelijk) dan voor 2400 punten halen na de refund een maand later. :thumbs:

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Voor 400 punten kan ik iedereen Dead Rising Case Zero aanraden trouwens, geniale game voor die 400 punten!

Zelf benieuwd naar Costume Quest, hopelijk vind ik hem tof anders moet ik maar eens zien wat ik ga doen. Moet nog 2000 punten uitgeven, sowieso 800 voor RDR DLC.. maar voor de rest geen idee.

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
  8. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Met een t dan wel.

9. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met een s dan wel :lol:

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Chime :cool:

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lvls zijn wel kort dus je kunt veel trial & error doen. Denk dat je alle lvls zo wel een keer gehaald hebt.

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Straks (of morgen) even 2100 punten kopen voor Super Meat Boy en Costume Quest :D

16. danysuri

danysuri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Got an update on this subject _O_

XboxSupport @DanyDanman Deal of the Week does in fact count, as long as they are considered Arcade or game add-ons. =) ^RR

Super Meat Boy 800
    Exit 800
    Claptrap's New Robot Revolution 800

17. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom heb jij Bejeweled dan gespeeld? :+ (sorry moest ff 8) )

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Werd anders uitdrukkelijk gezegt dat deal of the week niet geldt. Dat geloof ik eerder dan een ongeïnformeerde helpdesk medewerker.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wat bedoel je daarmee? Zien ze er anders uit?

Ik zag dat ik 4 van de 6 DLC tafels had gedownload. Ik had nog 1000 punten, dus heb nog een tafel gedownload van 200 punten. Kan ik volgende week toch importeren. Zo houd ik nog 800 punten over voor volgende week wanneer het spel uitkomt. Maar met deel 1 heb ik echt slechte scores, en die haalde ik vandaag bij lange na niet. Ik vind pinball spellen altijd leuk, maar op de 1 of andere manier kan ik de bal nooit lang in het spel houden. Ze gaan altijd precies door het midden of langs de zijkant waar ik geen invloed op heb. Maar ik denk dat je een tafel goed moet leren kennen wil je er een goede score op kunnen behalen. En ik doe altijd maar wat.

Btw de trial gedaan van Super Meat Boy. Deed me een beetje denken aan N+.
    Maar N+ spreekt me meer aan qua presentatie. En de demo van SMB vond ik al heel erg moeilijk. Ga ik niet kopen.

Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  20. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup sowieso de 3 of 4 core tafels van FX zien er flink geupdate uit, ook de physics zijn beter. Of dat bij de andere tafels ook zo is weet ik niet zeker. Maar Zen kennende werken ze daar ook aan.

Daarnaast ga ik meteen de nieuwe FX2 tafels kopen. Ik kan niet meer wachten. Vanmiddag eerst op PSN de nieuwe van Zen Pinball dowloaden voor €1,99. Ziet er zeer vet uit. Die tafels zijn ook van de zelfde makers.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina