Xbox LIVE Arcade Games [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bonbridge, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dus je mag alleen je mening uiten over de pinbal game als die positief is ok... duidelijk.

Ik vermelde een situatie die echt niet voor iedereen van toepassing is, dus die mensen zullen zich echt niet beledigd voelen. Genoeg mensen die wel van zulke quick games houden of highscore hunten. Ik alleen niet.
    Een Turnbased game is ook niet voor iedereen bedoeld dus als iemand zegt dat hij dat geen leuke game vind beledigd hij daar ook niet iedereen gelijk mee die dat wel een leuke game vind.

Gewoon niet zo moeilijk doen en doen alsof ik mijn meningen als feiten gebruik en dat voor iedereen moet gelden en dan is alles helemaal ok.
    En nu weer verder? :)

Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Krijg een error wanneer ik de SFII tafel probeer te kopen. Meer mensen last van? Heb het volgens mij niet bij de rest.

3. Twizzler

Twizzler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alle tafels zijn even overzichtelijk.
    Rocky & BUllwinkel is wel top! Maarja, die is dan weer los van de pack.

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm nog 400 punten te gaan voor die actie. (als die 400 punten van Borderlands en GoW2 gewoon meetellen (iemand?))

Borderlands addons vallen af, Chime heb ik al, GoW2 pack dus ook. Die Dead Rising arcade valt ook nog af tot ik DR1 gespeeld hebt en die minigames van Dead Space moeten nogal erg prut zijn al heb ik daar nog niks van gezien.

Nog suggesties? :)

@below; Goede suggestie maar ik wacht op de Steam deal van de pc versie. Dat is de meeste complete game met wapens en zo.
    Ja kieskeurig. :p

5. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Worms \o/

6. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope ik heb alles zonder problemen kunnen importeren en kopen.

Misschien proberen via de site te downloaden?

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Wow die Lara Croft DLC is echt terecht gratis. Het is letterlijk maar een uurtje, geen achievements, geen echte uitdaging. Alleen die hordes level is leuk.

Naja, toch weer 2 uurtjes lol gehad. :) We gingen nog ff speedrunnen.

8. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, mooi om te lezen van pinball fx .

Ik vind het alleen zo retejammer dat hun geen remakes maken van echte kasten. Koop de bally rechten of zo, data east weet ik veel.

Dan heb je toch meer gevoel in de kasten. Is ook niet zo heel gek hoor, want de ontwikkeling van een kast, techniek maar ook storytelling en dergelijke gaat jaren zitten. En is echt een ontzettende moeilijke business.

Maar ok, fx 2 schijnt fantastisch te zijn.

Kan ik mijn xdoos weer eens aan internet aan sluiten voor de demo? maw, is de demo een beetje de moeite?

-----

Als je lucky en mij een zak met ouderwetse knaken geeft en een hal met flipperkasten, dan zie je ons een maand niet meer terug denk. Haha, flipperen, je houdt er van of je vindt het niks. Het is een gamesmaak zeg maar. Geen zin om elkaar in de haren te vliegen welke kleur het mooist is. :)

9. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Haha dat denk ik ook! Bally is ook een van mijn favoriete makers inderdaad. Moet eerlijk zeggen dat de 4 nieuwe tafels echt ook qua storytelling, videomodes, muziek, etc enorm vooruit zijn gegaan. De bal hoor je lekker rollen, de mechanische geluiden zijn perfect, de graphics zijn om door een ringetje te halen. Ze zijn ook best pittig, maar oefening baart kunst.

Vooral Biolab vind ik zo wreed (de rest moet ik meer tijd gunnen nog, het is ineens allemaal zo veel!) Ik ga niks verklappen maar er gebeuren leuke dingen op die kast!

Ik weet niet hoe de demo is Bertje, maar je kunt je er echt geen buil aan vallen. Ik heb het er met virtuele knaken al lang en breed uit ;)

Maar je moet inderdaad van Pinball houden. Maar dat neemt niet weg dat deze game enorm goed is gemaakt op alle vlakken. Objectief gezien doet deze game niks fout. Voor zover ik weet is dit nu het beste wat er qua videopinball op de markt is. Ik speel deze ook veel liever dan The Williams Collection. Het is echt allemaal perfect. De sfeer die iedere tafel uitademt is echt ongekend. Zeer verslavend ook!

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ff die gratis DLC van Lara Croft downloaden. Heb de game nog niet (wordt DOTW) maar volgens mij was deze tijdelijk gratis?

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mooiste is om er 1 thuis te hebben :)

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.072
    Hoe zit het nou precies met dat hele PinballFX2!?

PBfx2 is 'gratis', maar dan zonder tafels...

Zijn er dan helemaal geen nieuwe tafels, of moet je PBfx1 downloaden en die tafels importeren? Hoeveel tafels zijn er in totaal nu beschikbaar, hoeveel kost het om ze allemaal te downloaden, en zijn ze allemaal het downloaden waard!?

Op marketplace zie ik 1 PBfx2 staan die 'gratis is, en 1 PBfx2 die 800 punten kost, dus ik neem aan dat daar tafels bij zitten...

Ik heb trouwens ook even gekeken op youtube of daar die SF2 tafel opstaat, maar dat is alleen zoals ie er in PBfx1 uitziet...

13. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, maar ik ben geen techneut helaas. Als er iets kapot gaat....

Maar ik zou erg graag een Cirqus Voltaire willen hebben :)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Haha idd, dat pinball is wel een fail. Ik bedoel, geen probleem om ervoor te betalen, maar biedt de gratis versie dan aan als trial en niet als compleet Arcade game waar je geen kut aan hebt 8).

15. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen gratis versie... Het is een platform die gratis te downloaden is. Op dat platform komen tafels uit die je per stuk als trial kan proberen. Het blijft hier dus niet bij want ze blijven nieuwe tafels uitbrengen.

16. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan ik dat platform gratis downloaden en dan ook gratis de fx 1 kasten importeren?

17. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, en ze zien er allemaal flink geupgrade uit. Echt heel mooi! En de physics zijn nu ook perfect!

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zijn die FX1 kasten ook goedkoper dan die van deel 2? Vind het eigenlijk namelijk nogal wat, 800 punten voor 4 kastjes. Neig er anders denk ik naar om hooguit nog die SFII te kopen (iemand die al geprobeerd?) en verder niets.

19. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    800 punten is echt niet veel voor de kasten. Als je ziet hoeveel uren je ermee zoet kunt zijn. Ze zijn echt heel goed. Rome vind ik de enige die wat minder is, maar die heb ik nog niet veel kans gegeven.

Als je oude tafels wil moet je ze eerst maar eens proberen. Ik weet niet welk thema je het leukste vind.

SF2 is sowieso erg leuk als je op een gegeven moment de 'moves' van de fighters kunt. Je moet dan 4 keer door bepaalde lanes schieten om met bijv. Ryu te kunnen vechten. Wel erg tof als je met iedere fighter wint want dan gebeurt er iets leuks :) Maar het is niet de beste tafel imo, maar wel een leuke afwisseling door de nostalgie.

Binnenkort komen de tafels Paranormal (!) en Mars uit!!! Dat zijn mijn favorieten bij Zen Pinball op de PS3.

Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  20. spaceape

spaceape Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey gasten misschien kunnen jullie mij helpen:
    ik heb gelezen over de actie van microsoft dat als je voor 31okt 2400 punten koopt dat je er dan 800 terug krijgt..

nu is mijn vraag: moet je deze punten KOPEN of UITGEVEN?
    ik heb namelijk nog 400 punten, en de codes die je kunt kopen zijn (zeer handig) 800, 2100 of 4200..

als het gaat om uitgeven kan ik dus gewoon 2100 punten kopen (dan heb ik er 2500), en er dan vervolgens 2400 van uitgeven..

maar kan dit dus of moet je er echt 2400 kopen? wat dus betekend dat je ofwel 4200 ofwel 2800 moeten kopen?

hopelijk weten jullie dit,
    laters

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina