1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan het wel waarderen maar ik stoor me aan de kleine hoeveelheid tijd die ze nodig hebben gehad om ZOVEEL te kunnen verbeteren.

Dan snap ik echt niet waarom je je spel al uitbrengt op het moment dat er nog zoveel verbeterpunten zijn die je in relatief korte tijd op kunt pakken

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien waren de QA testers blind. :+
    Ook als je dit ziet;
    Ze doen zich tenminste behoorlijk wat moeite. Ja, liever was het bij de release al goed. Maar dit is nog redelijk snel, waardoor de game nog niet dood en vergeten is, en nog belangrijker; gratis.

3. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes dat ze het zich aantrokken, maar kom op... waarom zo'n game eerder uitbrengen. Mag toch aannemen dat ze het zelf ook gespeeld hebben...

Ik ga hem toch maar weer eens proberen, de game leek me wel wat, maar ben nog steeds een beetje huiverig. Al die verbeteringen willen niet zeggen dat de game nu wel super is. Maar ik behoud me nog van enig oordeel.

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga hem morgen opnieuw proberen :)

5. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Ms Splosion Man?
    Weet iemand wat dit is?
    Kwam het net tegen op de Marketplace en het is gratis..

[EDIT]

Twisted Pixel Announces Ms. Splosion Man
    Written Friday, December 03, 2010 By Richard Walker
    View author's profile

No doubt if you hadn't picked up Splosion Man before last week, you probably did when it was discounted to a measly 160 Microsoft Points for Black Friday. Well, that deal couldn't have been better timed as it happens, being as it is the perfect primer for the newly revealed sequel, which Twisted Pixel has announced today.

Ms. Splosion Man has been created in the labs of Big Science (the game's location where Splosion Man wreaks havoc) following the capture of the titular orange hero, and as the mock press release celebrating Splosion Man's detainment attests: "Even if some sort of newer, stronger, better threat were created, our newest security measures and fiendish traps would be more than enough to contain it. We've made incredible advances in our technology over this past year.... Not that there would ever be a use for any of it."

The press release continues: "everything has had functionality improvements and visual overhauls, and our company has expanded to some incredible new locations. It's all pristine and beautiful..."

Big Science also assured that there'd never be a repeat of the Splosion Man debacle, stating, "What's going to happen, some sort of freak accident in the after party that creates a "Ms. Splosion Man" mere seconds after Splosion Man's capture? And then the Ms. Splosion Man goes on some monster tear in the fall of 2011? Yeah right."

And well, you know the rest. Check out the debut teaser trailer from G4TV, then look out for Ms. Splosion Man, who will be new, improved and sploding onto XBLA in fall 2011.

[Thanks, Irwin]

bron: http://www.xbox360achievements.org/news/news-7031-Twisted-Pixel-Announces-Ms--Splosion-Man.html

Als je op de link klikt zie je een reveal trailer.
    Ik weet niet of ik nogal laat hiermee ben, maar het spel is drie dagen geleden uit gekomen op de Marketplace.

Laatst bewerkt: 21 dec 2010
  6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Is de trailer volgens mij?

7. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Kan wel, iedergeval een filmpje :+

Laatst bewerkt: 21 dec 2010
  8. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Is Banjo-Tooie leuker dan Banjo-Kazooie? Omdat hij nu maar 600 MSP is.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik hoorde van niet, maar het wel gewoon een topgame. :)

10. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee Banjo Kazooie is wel leuker. Maar voor 600 punten hoef je Banjo Tooie zeker niet te laten liggen!

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Banjo kazooie > banjo tooie, bij banjo tooie is vooral de eerste helft leuk, daarna wordt 't snel minder leuk. Banjo tooie is btw nog meer verzamelen dan kazooie dus daar moet je wel van houden. Je moet iets van een verzamel slet in je hebben!

12. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is er geen Catan voor Xbox live Arcade :mad: ?

13. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is er al heel lang...

800 punten. Damn tekort aan erts altijd. :mad:

14. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik was eigenlijk wel enthousiast over Gray Matter want dat schijnt een goede adventure game te zijn maar het bestuurt voor geen meter op de xbox en de letters zijn veel te klein. Misschien dat het went als ik de demo wat langer speel maar het is wel zonde.

15. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Gisteren Carcassone gekocht! Mooie prijs 400 puntjes. Paar potjes gespeeld en erg leuk hoor :) Potjes duren ook vrij kort, wat ik wel prettig vindt!

Heb nog wel veel te leren, op easy win ik echt heel makkelijk van de computer maar op medium verslaat hij me nog met circa 10 punten verschil gemiddeld! Even flink oefenen op tactieken voordat ik mijn eerste online potje probeer :)

16. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Lara Croft and the Guardian of Light voor slechts 600 Microsoft Points te koop!! :)

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd en het wordt echt een keer tijd dat de uitbreidingen erbij komen...

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moet Kingdom eerst nog eens een keer spelen >< Heb het veels te druk en veels te veels games nog om te spelen...

20. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Weet iemand toevallig of de uitbreidingen van Castle Crashers het geld waard zijn? Dus niet of de game zelf zijn geld waard is maar of de uitbreidingen dat zijn :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina