Je statement dat je "dom" bent als je geen serious sam koopt slaat gewoon nergens op . Ik heb vroeger veel hersenloos Quake 3 gedaan om maar wat te noemen, SS is erg snel repetitief, monsters vind ik eigenlijk ook maar "lame" die allah akbar gastjes zijn grappig maar daar houdt 't ook wel mee op. Voor 't bedrag dat je anders aan SS uit had gegeven kan je beter wat anders kopen (budget game?).
Hehe, zelfs als je op wintersport bent zit je hier nog te posten... Lekker hardcore! OT; Vond Serious Sam ook niet echt boeiend. Heb 'm een keer in co-op uitgespeeld en toen had ik het wel weer gezien. Vond het zeker geen 1200 punten waard, maar als 'ie in de aanbieding is kan je het overwegen.
Als je nou eens leest zie je dat mijn statement gaat over de vergelijking tussen part 1 en 2. Wat dus gewoon SS 1 en SS 1.5 is. of SS 0.5 & 0.5 welke weer samen 1 zijn. Excuses aanvaard.
Morgen op PSN en overmorgen op XBox Live. Persoonlijk kijk ik hier heel erg naar uit. Stacking http://www.doublefine.com/
IK wacht even de recensies af, aangezien Costume Quest en Death Spank ook niet echt 1200 puntjes waard waren, en ik sowieso puntjes wil overhouden voor Beyond Good and Evil HD
Interessant, eerst even de trial downloaden en daarna kijk ik wel of het een aankoop is. Trouwens normaal is de 360 eerder met dit soort dingen, maar nu is de PS3 eerder.
Ik weet 't 't is wel erg, 2 minuten later was ik vertrokken om te skien, prachtig om al voor de liften lopen te skien richting een lift verderop. De rust , mensen die SS 1 hebben gekocht moeten ss2 helemaal laten liggen =). Ik zag in mijn friendslist ook veel die SS hadden gekocht en slechts 10 gamerscore hadden ofzo. Die hadden praktisch een uur gespeeld voor ze zoiets hadden van.... Wel jammer, ik had echte hoge verwachtingen, en de eerste paar uur was 't nog best vet.. Toen ik echter bij de egyptische tempels kwam enzo had ik iets van:{
Mooi. Dan wordt het misschien tijd om voor het eerst in maanden eens een puntenkaartje te kopen. Trials HD DLC World of Keflings. Beyond Good & Evil HD. Maar ik heb die game nooit gespeeld, en alleen maar vaag meegekregen wat het zo goed maakte. Iemand die zich de kleine moeite wilt nemen of me even te vertellen wat het precies is...me wilt overtuigen het te kopen. (want als ik het koop doe ik het zonder eerst de trial te proberen, ik wil dus nú overtuigd worden. )
Wat de game zo goed maakt? Destijds de game voor mn eerste xbox gekocht en was echt een vet spel. Gewoon een vette adventure game, met een leuk verhaal en de characters spreken gewoon heel erg aan. Pey Pey dat varken en zn stomme opmerkingen samen met Jade. Maar je moet echt de game zelf spelen Review van Beyond Good & Evil voor de oude xbox. Even de hele lijst van arcade games voor de house party: February 16: Hard Corps: Uprising - 1200 Microsoft Points February 23: Bejeweled Blitz - 800 Microsoft Points March 2: Beyond Good & Evil HD - 800 Microsoft Points March 9: Torchlight - 1200 Microsoft Points March 16: Full House Poker - 800 Microsoft Points
Wat zijn nou de beste en meest bijzondere Arcade Games? Echt grote hits als Castle Crashers en S'Plosion Man heb ik wel meegekregen, maar verder weet ik er eigenlijk niet veel van. Het mag in alle genre's zijn. Wat ik al heb: Hexic HD (joh ) Hydrophobia Undertow
Idd, volgens mij het enige spel ooit die ik met Nederlandse stemmen heb gespeeld Shadow Complex absolute must buy en Battlefield 1943.