1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Live Arcade: Kolonisten van Catan

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 10 feb 2007.

  1. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, en hier gaat de kwaliteit van het topic wel van omhoog?? ;)
    Bordgames op een computer vindt ik trouwens meestal niet erg geslaagd. Oké, het is leuk voor een keer, maar ik vind het leuker om met wat vrienden rond de tafel zo'n spel te spelen.
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    tja.. maar die vrienden die zijn er niet elke dag, elk moment van de dag. Maar in het echt is het wel leuker ja..
     
  3. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk net zoals met pokeren.. dat is in het egt ook veel leuker als online met vreemden
     
  4. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje ik ken sinds kort het bordspel van inhoud.. en vindt het onwijs gaaf las wat van de game... blablabla en eerste kwartaal now die is tog bijna om niet dan?

    iemand info?
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    We zitten al bijna in mei, bijna op de helft van het 2e kwartaal... gaat die release lekker snel of gaat ie lekker snel? ;)
     
  6. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaa bedoelde ik :confused::p

    maar ben wel is benieuwt wanneer die uitkomt
     
  7. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook echt nergens een release datum vinden..had al gehoopt dat ie uit zou komen in maart.
     
  8. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Catan op de 360 is LEUK! Niet alleen omdat je niet met die losse onderdelen hoeft te klooien (die zeshoekige kaarten sluiten NIET zo fijn aan elkaar aan; daar hadden se beter een soort legpuzzel randje aan kunnen maken waarmee je ze aan elkaar kunt zetten!) en omdat het erg lastig is om als je na middernacht thuiskomt spelers voor het bordspel te vinden.
     
  9. TBY83

    TBY83 Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel zo nu en dan weleens een potje catan online, maar vaak halverwege zijn mijn tegenspelers ineens weg. Maar als ik die spelers opzoek zijn zij nog steeds bezig met dat potje, dus ik word er eigenlijk uitgegooid of gedisconnect ofzo.

    Weet iemand hoe dit kan of hoe ik dit kan voorkomen?
     
  10. TBY83

    TBY83 Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    en zijn er hier nog mensen die zo nu en dan ff willen spelen?
     
  11. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik weet niet hoe dat komt, ik heb daar nooit last van gehad. Ik wil best wel spelen, als het in het weekend is.
     
  12. TBY83

    TBY83 Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, ik snap het ook niet ik heb denk ik al wel 40 potjes gespeeld, maar echt iets van 8 kunnen afmaken met m'n tegenspelers.

    Op een gegeven moment in het spel begint ipv de avatar van de speler een catanbord te draaien, dit duurt een poosje en dan is ineens iedereen weg.
    In werkelijkheid ben ik er dan gewoon uit, omdat zij nog wel verder spelen, dat zie ik als ik ze opzoek.

    Heel vaag. Heb verder met CoD, Halo, Risk, Fifa enzzzz helemaal geen problemen online.

    Ik voeg je wel even toe Segasen, dan kunnen wij misschien een x normaal spelen.
     
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Prima, ik zie je van het weekend wellicht online.
     

Deel Deze Pagina