1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] XBOX Live Arcade

Discussie in 'Games' gestart door Fireballs_nl, 27 mei 2005.

1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb m ook nu
    via de post!
    zit er ook een gratis game tussen?

2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    hoop dat ik hem ook mag ontvangen.
    Alleen dat word dan pas dinsdag, en dan ben ik op vakantie.

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik vind er weinig aan en de games zijn duur!!

19 euro voor een simpel biljard spel?

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Je kunt van alles de demo spelen, maar die geeft je of beperkt de tijd, of je kunt niet alle opties benutten. Maar ik vind 19 euro voor zo'n simpel spelletje belachelijk. Als ik wil biljarten start ik GTA SA wel op :p

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    mensen ik heb een spel gekocht ik heb een nieuwe treath er over aan gemaakt hij is nu bij de administrator!

Lees die straks eerst door alsvorens je gaat kopen!

via http://www.xbox.com/nl-NL/livearcade/default.htm kun je de cd aanvragen (voor de gene die hem nog niet hebben?

Laatst bewerkt: 9 jul 2005
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hoort dan niet in live en networking thuis ... dan kan je die thread beter in xbox live games forum posten

7. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem ook gekregen, als je wilt spelen moet je op elk moment opletten of je niet op ''puchare'' drukt, ik weet niet of er daarna nog gevraagd word of je het zeker weet maar dat probeer ik liever niet uit. ik heb nieteens alle demo's gecheckt en ik heb er eigelijk al geen zin meer in als het zo moet...

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    nee dat is de laatste keer!
    levens gevaarlijk dit!

9. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Haha, mensen: VREES VOOR JE LEVEN!

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mjah er staat duidelijk purchase.... Je kan ook premium content uitschakelen of een wachtwoord inschakelen voor aankopen :)

11. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het toch niet laten en heb uiteindelijk eens een game gekocht: Zuma. Erg verslavend. Moet je gekleurde balletjes iedere keer beschieten voordat ze in cirkels je huis in gaan.. of zo..uh..ja... LOL, wat een beschrijving, maar goed.

Ik ben vooral ook benieuwd naar jullie KOOPervaring (ja, we weten al dat het duur is). m.a.w. WAT heb je (uiteindelijk toch) gekocht?

Ik heb trouwens al tich keer op BUY gedrukt per ongeluk (iwe zet m ook op de A toets), maar je moet daarna nog naar links sturen en a klikken om het te bevestigen, sneaky, maar dat leer je al snel af!

Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  12. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had m ook een paar dagen geleden gekregen.. Maar bij mij zijn alle games 12,49 :eek: ??

Ik vind sommige spellen (zonder tijdslimiet!) erg leuk om te spelen.. Bijvoorbeeld die met die knikker :)

13. Koffie mok

Koffie mok Guest

Knikkeren? Heb ik volgens mij niet...
    Maar die spelen zijn wel leuk, maar so duur.
    Ik ben nu al verslavd aan dat biljarten!!

14. elwin

elwin Elwin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht, misschien is dat biljart nog wat. Maar nee, het speelt niet echt super en dan ook nog die vreselijkte tijdlimiet. Men zeg, maak dan geen demo. Vrij nep hoor.

15. Dark Overlord26

Dark Overlord26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb marble blast gekocht die ziet er goed uit en is mega verslavend :9
    ik vond zuma ook erg vet maar die kost 19 euro en ik kan een uur gratis spelen via internet(pc) en ik ben er nu al een beetje op uitgekeken dus die hoef ik niet meer

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb er in het live topic een nieuwe threat laten maken maar de admin plaast hem niet :mad:

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    In live gaming of live en networking ... als deze in Live & Networking terecht komt is het ligisch, omdat er hier al een thread is (deze) ... waarom zou je dan 2 threads over xbox live arcade maken en de xbox lve arcade games horen in live gaming thuis :)

Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik had het volgende

[waarschuwing!] xbox arcade FLOP!!! pas op met kopen! <-- als topic start

Ik heb zojuist een game Bankshotbilljards gekocht... maar er is niemand online ! je denkt a ik koop deze game omdat je het leukt lijkt om te biljarten met mensen maar er gewoon niemand!

Dus pas op met kopen als je het voor het online gedeelte doet er is niemand!
    ik heb ook de helpdesk gebelt maar je krijgt je geld niet terug!?

Echt jammer dit van Xbox en Live!

--

ik vind dit toch echt wel een nieuw topic waard! want ik heb het recht toch om mensen te waarschuwen!

ik heb zelfs geen reactie van de moderaror ontvangen waarom? hij niet geplaatst is?

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mjah dit had ook makkelijk hier gekunt. Ook ben ik het niet met je eens, omdat je best veel handellingen moet doen voor je een aan koop hebt gemakt. Het is niet zo dat je met 1 druk op de knop de game al aangeschaft hebt.

Net als bij Premium Content kan je je geld niet terug krijgen.

Wat betreft Xbox Live Arcade games. Tja we hadden net de games binnen gekregen (discs) dus zijn er relatief weinig mensen met de games.

Xbox Live Arcade is eigenlijk bedoeld voor games met vrienden ... om even bij te kletsen (straks video chatten) en toch een spelletje te spelen. Ik denk dat juist Xbox Live Arcade een succes gaat worden met de Xbox 360 ...

Voor deze generatie is het inderdaad een flop ... en de thread starter van deze thread vraagt ook naar de mening van andere gamers ... jouw mening is wat dat betreft ook een mening

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    maar xbox live arcade is toch al langer in england en america dus t is gewoon super slecht en ik wil mensen waarschuwen en die knop kopen is juist wel gevaarlijk want je bent juist geneigd om op A te drukken i.p.v X

en waarom kreeg ik geen antwoord van de Administrator?

echt er is gewoon geen mens (ja afentoe is er iemand online maar die zijn vast gehuurd om te spelen en drukken met biljart af en toe gewoon op A om ff te stoten?)

kortom

- games zijn te duur!
    - gevaarlek knop die A in het hoofd menu
    - weinig tot geen mensen online?

Deel Deze Pagina