Als je op de A knop drukt dan heb je het spel nog niet gekocht, want je moet dan nog een extra actie verrichten .. naar links en nog maals op A drukken. Dus zo gevaarlijk is de A knop niet. Je kan ook je premium content aankopen uitschakelen of beveiligen met een password. De Engelse hebben de disc sinds eind mei en alleen als ze de OXM hebben gekocht. Te weinig mensen on-line ... tja daar ben ik ook bang voor ... en de games zijn inderdaad duur. Als er af en toe mensen on-line zijn dan zijn het echte mensen ... geen mensen van MS hoor
Gisteren kon ik het ook niet laten, en heb Feeding Frenzy gekocht. Wat een fun, je ben een vis die alleen vissen kleiner als hemzelf op moet eten. Klinkt vrij infantiel, maar wat een verslavend spelletje is dit dan. Alles wat een arcade spelletje moet hebben zit hier in, bonusmultipliers, schoolbonus, gouden vis voor 'groeihormoon', bonusstages en een heleboel levels. Voor een oud Hollands 'geeltje' absoluut geen miskoop. Nou is dit wel het enige spel wat ik de moeite van het kopen waard vindt, de rest is mij toch echt te duur en zoals al eerder gezegd ook op pc te spelen. Alleen Miss Pacman wordt een zekere aankoop als die wordt aangeboden, maar ik denk dat die er nog wel aankomt omdat deze op de disc staat in de U.S.
Ik heb hem ook niet gehad, maar ik hoef het toch niet. Ik ga geen 20 euro betalen voor een oud spel terwijl ik ook lekker een potje Dead or Alive Ultimate kan spelen. En ik krijg ook geen speciaal gevoel bij retrogaming. Als het gratis had geweest, zou het een leuk extraatje zijn.
Ik heb hem ook nog steeds niet ontvangen, terwijl anderen hier op xbw hem vorig week al door de bus kregen. Het lijkt mij wl grappig om af en toe eens zon arcade spelletje te spelen
heb inmiddels ook de arcade disc binnen. op zich wel een leuk idee van microsoft maar zijn de spellen idd een beetje duur. maar goed...vond het biljartspel wel erg gaaf dus heb ik deze gekocht. op xbox live is dit ook erg leuk en natuurlijk eindelijk geen last van lag!!! haha
wanner gaan we tegen elkaar! biljarten ... eindelijk een tegenstander voor de gene die dat spel met die ballen schieten leuk vind hier is de Gratis versie http://www.zylomgames.com/servlet/Play?g=128&l=2&s=213
Te slechte games voor een te dure prijs...Echt OMG.De gameplay van die spellen is gewoon kut de graphics opgepoetst(boeiend ik heb liever een betere gameplay).En die shit komt dan ook nog eens standaart op de 360...Wtf mankeerd microsoft!
Als het nu heel goedkoop zou zijn, of egt helemaal gratis zou ik het wel een leuk extraatje vinden. Het idee van M$ vind ik wl leuk, maar omdat het M$ is willen ze er natuurlijk veel $$$ voor zien
als iemand de cd voor xboxlive arcade heb ontvangen en geen intresse heeft, dan zou ik hem wel van diegene over willen nemen.
Oops, laat ik nou net de demo-cd van het Engelse OXM hebben weggegooid waar het opstond... sorry Wat mij trouwens ook opvalt is dat een aantal categorien nog leeg staan. Ik vraag me trouwens ook af hoe ze het voor elkaar krijgen (en de reden) om het aanbod tussen bv. Europa en de VS verschillend te houden. Pacman hebben we hier niet...
Je moet wel invullen dat je contact wil houden en dat Microsoft dingen naar je kan opsturen. Dat had ik eerst niet maar toen ik dat wist heb ik het ingevuld maar ik heb nog geen arcade disc gekregen. Weet iemand of ik die nog krijg of dat ik te laat ben?
Ik heb eigenlijk geen idee, maar je kan natuurlijk ff naar de helpdesk bellen. Ik heb wel gekozen dat ik dingen van M$ wil ontvangen en ik heb hem nog steeds niet binnengekregen. Op dinsdag komt er altijd weer veel post in dit boerengat hier, als die er dan niet tussen zit bel ook ff naar de helpdesk. @ Fireballs: als t die OXM van juni is had ik m ook wl willen hebben voor de MotoGP demo, maar jah, je hebt hem nu al weggegooid
ja precies als ze het 5 eurrie per arcade game zouden maken dan zouden ze ook veel meer verkopen. Ik koop snel wat maar gemiddeld 15 eurrie per game vind ik te veel. _0/
Ik had me profiel van dat ik spullen van microsoft niet aangedaan. dus daarom kreeg ik de Arcade disc niet maar krijg ik hem nog nu ik hem aan heb gezet? of ben ik te laat?