Het zijn amerikanen ze weten normaal gesproken geen **** de eerste keer dacht ik dat ik tegen een comp/bot sprak.... maar het was echt een mens .. bots zijn namelijk slimmer
aah thanks, en weet je mischien ook waar ik de upstream en downstream van mijn inet verbinding kan meten? ik ken wel een paar sites maar daar kan je alleen de upstream meten. alvast bedankt
chello standaard: up : 128 Kbps down : 1536 Kbps ik meete net op een site mijn upload en download snelheid en dat was: Upload : 13.2 KByte/sec Download: 151.1 KByte/sec hoe komt het dat het verschil zo groot is? is dat door dat verschil van bits en bytes? is dat zo groot.
hartstikke bedankt allemaal voor het beantwoorden van mijn vragen, alhoewel ik nog wel ÉÉN vraag heb. zal ik met deze snelheid xbox live aankunnen? of ja is deze upload en download van mij snel? www.speedsuite.net
whaaaaaaaaaaa, ik dacht net ook toen ik meeltje las , WAT IS DEZE SHIT . maarja nu ik zie dat bijna iedereen hier zo'n meel heeft :r maarja , ik ben blij dat ik hem gehad heb .. en hoop en hoop toch zoooo .. wheee Major Freak Out Here .
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID, DIT: http://www4.fdewb.unimaas.nl/gm/news-article.asp?id=318 IS je reinste GELUL! Wat die gast op zijn bed heeft liggen is een Japanse special edition Xbox, Beta kits bestaan alleen uit een commincator xbl dvd setup, een spelen een memory card en een doosje ofzo we hebben er pasgeleden pics van gepost. kortom DIT IS GEEN XBOX LIVE BETA KIT Ik heb onz4 collega's bij die site ge-emailed en gevraagd dat duidelijk te maken aan hun bezoekers, want dit is gewoon midleiding.