Wat ik een beetje te jammer vind van iedereen die nu steen en been zit te klagen en vind dat MS de tering kan krijgen is dat je dit natuurlijk al lang kon zien aankomen. Als je dacht dat Xbox live! een gratis festijn zou zijn of dat als je zo een starterskit koopt en als je eenmaal online bent en denkt dat je zonder enige legitimatie kan gamen , heeft het natuuk mis.
MS is geen non-profit organisatie, die gasten willen geld verdienen, ik bedoel that's microsoft. ik koos xbox omdat MS er achter zit, dus kwaliteit en een het bedrijf met de grootste bankrekening op aarde dus dat zit goed. maar tegelijkertijd kan je verwachten dat als ze dus Xbox live! voor gamers oprichten dat ze er ook geld voor gaan vragen. Die gasten moeten geld verdienen hieraan, dit is MS z'n grootste troef. dus als je zit te klagen over dat je moet dokken voor maps, levels, abo p/m of wat dan ook, dan loop je echt achter de feiten aan en moet je eens een keertje van achter je pc/xbox/ps2/gc kruipen en weer eens naar buiten gaan, school, universiteit, werk en zien dat alles toch om $$$ draait?!!?
Als je het niet eens bent met de CC regeling, wat ik me overigens wel kan voorstellen, dan moet je bij MS zijn en niet hier je gal gaan zitten spuiten met rare puberale, niet te ontcijferen teksten, leuzen en kreten over dat de xbox in reten gestopt gaan worden als je met cc moet dokken. Als je dit soort 'dreigementen' 10x hier post dan zal niemand je meer serieus nemen op dit forum. tenminste ik niet, want die kreet heb ik hier echt al minstens 10x gelezen.
heb je een argument aan te voeren of nieuws hierover, kom er dan mee maar niet met dit soort loze kreten, sorry dat betekent in principe dat je gewoon uitgeluld bent.
Dus wees bij MS/xbox.com, formuleer je standpunt en dat je het er niet mee eens bent net zoals Raptor al eerder postte.
En volgens mij is ook al een paar keer gepost dat MS BEZIG IS OM ANDERE BETALINGSREGELINGEN TE CREEEREN!!!!
Dus laat die gasten lekker hierover nadenken, laat ondertussen, dus nu! je standpunt hierover weten zodat ze ook echt jullie betere betalingsregelingen kunnen aanbieden. Dus roep al je vriendjes en vriendinnetjes bijeen en vorm een front zoals Rinus ook al aangaf. Als je daar met vreemde leuzen of met puberschrijftaal aankomt zetten nemen ze niet alleen jou, maar ook de rest van jou doelgroep niet serieus en dat kan je echt van me aannemen. Je moet natuurlijk ook niet vergeten dat MS duidelijk voor hun xbox release heeft aangegeven zich te orienteren op de doelgroep van 18-30 jaar..
En wat me nog opviel: komniet heel zielig aan met dat je ook nog je breedband moet dokken per maand, jeeeeeeeezus wat een triest argument. als je op je pc online een rpg speelt dan dok je toch ook het spel en je breedband per maand?!?!?! Vergeet ook niet je stroomkosten, je chips/cola/bier/je reis naar de winkel om je xbox live! pakket te halen bij je onkosten op te tellen. ook zo een 10/20 euro pm! ]:- ]:-
Laatst bewerkt: 28 dec 2002