[XOne] Xbox Live Down: 21 April 2008 11:00 - 19:00

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 21 apr 2008.

1. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, bij mij moest ie wel ff laden, maar voor de rest lukt alles :)

In ieder geval: Ik maak me klaar voor de grote Spring Update. Dát is waar ik naar uitkijk :)

2. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nergens last van maar m'n vrienden wel en dan is er geen lol aan ;)

3. qusSiaGod

qusSiaGod Registered Wanker

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit voor onzin net kon ik alleen nog maar chatten met me mate's en nu kan ik niet eens in-singen gaat lekker bij ms volgens mij

4. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    zal over een uurtje wel gefixt zijn, heel xbox live stroomt vol op het moment :9

5. FraggleNL

FraggleNL New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me niet eens aanmelden op Xbox Live. Begint nu toch wel vervelend te worden...

6. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb EXACT hetzelfde probleem...
    Terwijl ik PES2008 offline speelde, bleef ik heel de tijd online, maar als ik CoD4 online wil spelen, gaat het mis...

7. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu 20.05u en ik kan nog steeds niet inloggen in xboxlive. Ik weet niet wat het probleem van Microsoft is. Maar ze denken lekker alles te kunnen doen. Even bijna een hele dag xboxlive down laten liggen, terwijl mensen toch ervoor betalen. Ik weet dat het maar één dag is. Maar microsoft vraagt overal geld voor en dan kan ik niet eens om 19.00u inloggen in Live.

8. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Zo erg is het allemaal toch niet. Zoveel dingen zijn er te doen. Doe iets anders gewoon. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan tijdens onderhoud waar ze niet op gerekend hadden.

9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Major Nelson:

10. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Update is update, maar wordt er wel vervelend van als je elke keer van live wordt gegooid en ik elke keer weer naar het hoofdmenu moet omdat het profiel veranderd(?) is:confused:

11. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij doet life het nog steeds niet? hij zou het toch al weet moeten doen nu?

12. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik kan wel weer de hele tijd inloggen maar na 10 seconden verlies ik weer de connectie met xbox live. Is ook elke keer weer wat na zo'n downtime. Als ze het de volgende keer nou pas gewoon online gooien als het egt weer werkt. Stel prutsers.:+

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm raar, ik heb momenteel nergens last van hoor. :eek:

14. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    ik kan niet joinen in COD4!!

Alleen free for all...........

15. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Bij mij blijft die de hele tijd hangen bij cod 4 als ik klik op xbox live. Hij geeft dan hele tijd de melding: downloading game session. Het rare is dat alleen op het dashboard xbox live het niet doet. Als ik een game opstart dan werkt het wel gewoon. Raar..

16. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live is weer lekker aan het ouwehoerselen, als ik het zo mag zeggen. Ze houden zich niet echt aan hun afspraak.. Als het morgen maar beter is. Had vandaag lekker een goeie smoes om verder te gaan met mijn Career van Forza Motorsport 2 :)

17. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan wel inloggen, maar niet online gamen. Met cod4 zegtie dat ik geen netwerk heb. Ofcourse.

18. Robienjo

Robienjo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik kan ook niks
    als ik halo 3 opstart kan ik inloggen maar ik kan niemand joinen of invites sturen
    maar als ik een invite van iemand krijg dan kan ik wel joinen

19. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    call of duty is ook niet alles, search and destroy kan ik niet joinen en de rest van alle andere speelmodes ook niet :x

20. Crosshope

Crosshope Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij werkt hij nog niet dr staat dan signed in on xbox live en dat ben ik helemaal niet hehe

Deel Deze Pagina