Mastat heeft vaker van die buien dus wie weet Is trouwens al de derde topic hierover Fardo, valt me een beetje tegen Maja blijf het altijd irri vinden, net zoals iedereen hier, en vind het nu wel erg lang duren. 14 uur is net iets te veel van het goede :
jep , kijk mij boeit het geen ruk heb een jaarabbo. Maar een ander die bijvoorbeeld gisteravond een 24 uur trialkaart heeft ingevuld vind ik het wel lullig voor.
Wat voor verschil komt er dan? Of worden er nieuwe dingen opgezet zoals nieuwe content? Wie weet wat er veranderd wordt?
ja ben ook wel benieuwd wat er in mei gaat komen/gebeuren dan... en welke dag dan precies? of is dat allemaal nog onbekend?
pff tering die zijn nog niet klaar die slome gasten, heb ik vandaag net toevallig 2100 gamer points gekocht voor worms en texas hold 'em is dat live offline wist ik veel dat dat xbox live offline ging, pff ik word gek van dat domme onderhoud het kan aan mij liggen maar het is toch al 23:14
Och, een netwerk waar vele miljoenen gebruik van maken mag af en toe ook wel eens onderhoud nodig hebben Heb buiten die vaste onderhoudstijden nooit last van een niet werkende xbox live dus tjaaa...
Hebben jullie de laatste half uur nou echt met bibberende handen zitten te wachten totdat jullie weer iedereen kunnen ownen? Come on take a relax guys, morgen is er ook weer een dag. Damn
volgende keer mogen ze het wel op americanse tijden doen dan is het bij ons teminste nacht bij mij komt deze dag eigelijk wel geroepen, zit midden in mn tentemen week alleen er kwam niet veel van leren terecht