1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox live downloadable content

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 20 aug 2002.

1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ff overtypen keb tochg niks te doen....

XBN:please Describe the online components of UC and how they work.

James blabalb:You will be able to quickly get into a multiplayer match with just a few button clicks. You will be able to communicate trough your voic(voice ding :D) to other players.
    you will also be able to download new content for the game such as new maps , new characters , new game types etc etc.
    COPYRIGHT (C) IDEA BY BALBALBA QWX

dit is eigenlijjk het enige over downloaden zie ik net...

2. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was volgensmij al wel bekend :)

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ow.. ik heb het wel helemaal zelf overgetypt ...
    knap he :D Lol

4. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Lief :9

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    thank you..

maar als dat zo is met die levels . je hardeschijf heeft ''maar'' 8GB
    maar stel nou dat die op is ja je kunt dan je levels opslaan op ''een'' memory card iumm

6. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zit er dus een harde schijf op, op memorycards is zoiets onmogelijk. Ik wwet niet hoeveel ruimte zoiets in beslag neemt maar als ik moet gaan dokken om alle levels van een spel te kunnen spelen en ik moet het vervolgens wissen om voor een ander spel de "extra" levels te kunnen downloaden en weer te kunnen dokken dan word ik gek.....

7. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    8gb is een hele HD hoor, die krijg je niet zomaar vol ;)

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja doh ik weet ook wel wat gigi is.
    maar stel nou dat je 20 games hebt en ook 20x een extra map downt en hij zou vol zitten.,...

lama ik heb al oplossing

9. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk weet jij wel wat 8 gb is, zo bedoel ik het ook niet, maar ik denk gewoon dat je die met 20 maps niet vol hebt.

10. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Die 8 gigs worden niet allemaal gebruikt voor downloads, hij is al veel eerder vol.

11. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoeveel save games jij erop wil zetten maar.....

12. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Het geheugen van je Xbox is ingedeeld in drie delen (heb ik me op dit forum iig laten vertellen). Een voor saves, een voor muziek en een voor downloads. Hoe de verhoudingen liggen weet ik niet maar ik denk dat het met die maps best snel vol is. Als je er rekening mee houdt dat je je Xbox nog minimaal t/m 2006 gaat gebruiken.

13. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat jij wilt maar ik speel inmiddels niet al mijn spellen meer en hij is hier nu pas vanaf maart....

14. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Als je straks 30 spellen hebt of zo en je wil voor 20 van die spellen extra levels op je hard-disk bewaren en je hebt misschien iets van 5 of 6 gb tot je beschikking Dan zul je misschien iets moeten dumpen. Ik hoop van niet, ik hou liever m'n collectie compleet. Misschien kun je een uitbreiding voor je hd kopen...

15. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Een uitbreiding van je hd denk niet dat dat mogelijk wordt, zou wel handig zijn, we zien wel.

16. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het wel onzin hoor. Ik weet niet hoeveel ruimte die downloads allemaal in beslag gaan nemen. Moet je straks een tweede box kopen omdat je geen afstand wil doen van je games.:eek: :eek:

17. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha dat lijkt me stug, en anders kun je die xtra levels toch later zo nog een keer downen, als je het spel weer speelt.

18. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je weer wat anders deleten, blijf je aan de gang. En als het ook nog geld kost.... En misschien blijven die dingen niet eeuwig beschikbaar. LIMITED EDITION, VLUG, VLUG. OP=OP !!:+

19. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mocht dat zo zijn dan is er ook nog een 4de deel waar de instellingen van de xbox zelf in staan he.
    Als je immers die Xbox live setup dvd runt komt er een kopje bij. Dat soort instellingen moeten ook ergens bewaart worden neem ik aan. maar ook dat kost niet zoveel ruimte.
    ik denk dat je aardig knap bent als je je hele harde schijf vol weet te pompen.

20. vroaaaaap

vroaaaaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een kennis van me beweert dar er hd bestaan voor de xbox van 160 gb

Deel Deze Pagina