1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] xbox live een dure grap?

Discussie in 'Games' gestart door Plasticman NL, 30 jan 2003.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja sorry .. Ik had ff een gespleten identiteit ... Hmm... maar deze threads leken idd veel op elkaar

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    als ik zo in een van de vorige threads lees wat er allemaal gebeurd met Xbox live denk ik dat het flink genaai wordt.

Kheb steeds meer zin om GEEN Xbox Live te kopen

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Fardo heeft straf .. gaat nu alleen nog maar nieuws posten :'-( |:-

ehm...

maar over de kosten van downloadable content ... wacht aub af en vertrouw nooit iemand van de callcenter!!!

ze weten niets en het is niet officieel

sommige downloads gaan geld kosten, maar de meeste niet

4. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkheid:
    Wat kost xboxlive nu na 1 jaar is dat 60 euro per jaar of 10 tot 15 euro per maand dat scheelt nog al wat nl.

5. Okee, maar kan een van de mods dat '& huh?' Even weg halen a.u.b.

6. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    het is per jaar

7. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dan koop je het toch niet!

Iedereen begint MS nu te bellen, terwijl ze bij de "Xbox support" niet op de hoogte zijn van alles wat er te gebeuren staat.
    Wacht nou maar af wat er gaat gebeuren en geloof niet alles wat je leest of hoort!!

8. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Officieel was altijd dat het 5 Euro per maand was en dat je per jaar betaald dus 60 Euro

9. Ik neem ook zeker wel live, het lijkt me geweldig. Alleen eerst dacht ik altijd dat je voor 60 euro en een beetje meer het eerste jaar wel door zou komen. Ik denk nu echter ook dat je per maand nog wel redelijk wat cash kwijt zal zijn aan het downloaden van extra levels en dergelijke. Je zal in de toekomst heel wat titels zien komen met 'downloadable content" op live. En of dat allemaal goedkoop blijft is natuurlijk de vraag.

10. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    ze halen het per jaar af
    (en dat heb ik ook maar gehoord van xbox support)
    maar dat zien we wel op 14 maart

11. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan het zo duur maken als je zelf wilt, niemand verplicht je tot downloaden.
    Verder is het van de developer afhankelijk of je er voor moet betalen, maar wat mijn waarde collega Fardo al zegt:

"sommige downloads gaan geld kosten, maar de meeste niet"

12. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    en als je nou per ongeluk het content weggooid moet je dan opnieuw dokke???!!

13. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    en als je er dan geld voor moet betalen zijn het waarschijnlijk erg grote upgrades en geen patches om foutjes weg te halen

14. Ik begrijp dat niemand je het verplicht:D Maar omdat je al met je creditcard bent ingelogd. Hoef je natuurlijk alleen maar even op de A knop te drukken en klaar is kees.
    Er is geen andere manier van betalen voor Microsoft dan de CC waarmee ze er meer geld uit kunnen halen. Waarschijnlijk daarom ook de keuze voor de CC.

15. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaan je geen geld aftroggelen als je op A drukt vragen ze je wel of je het echt wilt en je kan altijd nog annuleren

en ja kwijt = kwijt

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Martini ook daar is nog niets officeels van bekend ... maar waarschijnlijk niet, omdat op jouw id (serial xbox) staat wat je gedowned hebt maar ook hier is niets zeker...

17. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    weet ik enne HUH?

18. Ik snap wel dat ze je niet stiekem gaan laten betalen of je geld aftroggellen ofzo. Er wordt alleen op die manier een hele lage drempel gecreeert, waardoor je gemakkelijk ook de andere dingen download.

19. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel mooi zijn maar MS heeft bevestigt dat je met 1 starterspakket meerdere Xbox'en op internet kunt helpen nou weet ik niet of je serial wordt onthouden want dit zou wel HEEL veel administratie kosten daarom lijkt et me gewoon verstandig om niets weg te gooien.

VB: je betaald 5 Euro om iets te downloaden op je pc. niemand onthoud je pc serial. als je nu delete ben je et gewoon kwijt en moet je opnieuw betalen

20. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar maar dat is sowieso zo met een CC je mag ontzettend veel rood staan

Deel Deze Pagina