als ik zo in een van de vorige threads lees wat er allemaal gebeurd met Xbox live denk ik dat het flink genaai wordt. Kheb steeds meer zin om GEEN Xbox Live te kopen
Fardo heeft straf .. gaat nu alleen nog maar nieuws posten ehm... maar over de kosten van downloadable content ... wacht aub af en vertrouw nooit iemand van de callcenter!!! ze weten niets en het is niet officieel sommige downloads gaan geld kosten, maar de meeste niet
Even voor de duidelijkheid: Wat kost xboxlive nu na 1 jaar is dat 60 euro per jaar of 10 tot 15 euro per maand dat scheelt nog al wat nl.
Dan koop je het toch niet! Iedereen begint MS nu te bellen, terwijl ze bij de "Xbox support" niet op de hoogte zijn van alles wat er te gebeuren staat. Wacht nou maar af wat er gaat gebeuren en geloof niet alles wat je leest of hoort!!
Ik neem ook zeker wel live, het lijkt me geweldig. Alleen eerst dacht ik altijd dat je voor 60 euro en een beetje meer het eerste jaar wel door zou komen. Ik denk nu echter ook dat je per maand nog wel redelijk wat cash kwijt zal zijn aan het downloaden van extra levels en dergelijke. Je zal in de toekomst heel wat titels zien komen met 'downloadable content" op live. En of dat allemaal goedkoop blijft is natuurlijk de vraag.
ze halen het per jaar af (en dat heb ik ook maar gehoord van xbox support) maar dat zien we wel op 14 maart
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt, niemand verplicht je tot downloaden. Verder is het van de developer afhankelijk of je er voor moet betalen, maar wat mijn waarde collega Fardo al zegt: "sommige downloads gaan geld kosten, maar de meeste niet"
en als je er dan geld voor moet betalen zijn het waarschijnlijk erg grote upgrades en geen patches om foutjes weg te halen
Ik begrijp dat niemand je het verplicht Maar omdat je al met je creditcard bent ingelogd. Hoef je natuurlijk alleen maar even op de A knop te drukken en klaar is kees. Er is geen andere manier van betalen voor Microsoft dan de CC waarmee ze er meer geld uit kunnen halen. Waarschijnlijk daarom ook de keuze voor de CC.
Ze gaan je geen geld aftroggelen als je op A drukt vragen ze je wel of je het echt wilt en je kan altijd nog annuleren en ja kwijt = kwijt
Martini ook daar is nog niets officeels van bekend ... maar waarschijnlijk niet, omdat op jouw id (serial xbox) staat wat je gedowned hebt maar ook hier is niets zeker...
Ik snap wel dat ze je niet stiekem gaan laten betalen of je geld aftroggellen ofzo. Er wordt alleen op die manier een hele lage drempel gecreeert, waardoor je gemakkelijk ook de andere dingen download.
Dat zou wel mooi zijn maar MS heeft bevestigt dat je met 1 starterspakket meerdere Xbox'en op internet kunt helpen nou weet ik niet of je serial wordt onthouden want dit zou wel HEEL veel administratie kosten daarom lijkt et me gewoon verstandig om niets weg te gooien. VB: je betaald 5 Euro om iets te downloaden op je pc. niemand onthoud je pc serial. als je nu delete ben je et gewoon kwijt en moet je opnieuw betalen