1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] xbox live en @home?

Discussie in 'Games' gestart door Iken, 15 dec 2002.

1. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch al gezegd dat dit niet klopt. Iemand had me deze onzin verteld, maar het klopte niet. Heb ook al sorry gezegd... dus chill 8)

2. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAAHA
    over welke lijn gaat dat dan? :p
    of dacht je dat ze effe een extra modem in je huis komen zetten, daaahaaaag gaat gewoon over internet, maar je wordt verbonden met een afgeschermd netwerk ]:-

3. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik reageer nu voor de laatste keer. Ik heb 3 keer gezegd dat ik dat verkeerd had ontvangen van iemand, en zelfs sorry gezegd, dus kap nu hierover :mad::r

4. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    Vergissen is menselijk :) Je bent vergeven, vooral met de kerst zo dicht voor de deur :+

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Jajaja... CHill down. De mensne lezen eerst jouw bericht, pleuren meteen de muis op die reply knop om hun ongeloveloze slimmigheden te kunnen demonstreren, en kijken vervolgesn niet verder dan hun neuz lang is. Dus krijg je zo'n reply meerdere keren.

De eerste keer is logisch, want als je een foutje maakt is het alleen maar prettig als iemand je uit de droom haalt. De 2e keer is het al een beetje overbodig en vervolgens word je er geleidelijk aan een beetje moe van. Nix van aantrekken.

Eigen schuld, dikke bult... :+ :D :+

6. Android

Android Aardappelhoofd

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb zelf ook geen problemen met @homo, maar soms heb ik bij @homo dat opeens me upload nog maar 1.23 is... maar dan heb ik niet gegamed, maar meestal heb ik een ping van rond de 50 op engelse servers....

Deel Deze Pagina