1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live en Wanadoo Premium

Discussie in 'Games' gestart door Mirik, 31 jan 2003.

1. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Zoals je hierboven gezien hebt kan je met WANADOO PREMIUM wel een DIRECTE VERBINDING maken. Dit houdt in dat je een verbinding kan maken van Modem naar XBOX. Je hebt voor deze verbinding GEEN routers etcetera nodig! (Een router is met WANADOO PREMIUM geen vereiste maar is NOODZAKELIJK als je op je PC online wilt zijn en op je XBOX tegelijk).

Hoe?
    Het is eigenlijk heel eenvoudig. Om de XBOX wijs te maken dat de netwerkkaart die in de XBOX zit dezelfde is als die in je PC, hoef je alleen maar de gegevens die voor de netwerkkaart in je PC zitten over te nemen en in te vullen op je XBOX.

Deze gegevens vind in je PC door:

1. Op start te drukken
    2. Naar uitvoeren (of als het engelse windows is RUN te drukken.
    3. Je ziet een schermpje verschijnen. In het witte gedeelte schrijf je winipcfg en druk op OK.
    4. Je komt nu bij het scherm waar bijna alle gegevens staan die je nodig hebt. Je hebt de gegevens nodig van NTS PPoE adapter. Dus waar nu PPP adapter staat, daar moet je NTS PPoE adapter aanklikken. Druk op de knop "MEER INFO" Schrijf het nummer van je IP-adres, Subnetmask op een blaadje Standaartgataway en Hostnaam op. (Het staat er allemaal tot nu toe).
    5. Doe je Xbox aan en druk op Xbox Live.
    6. Typ in bij IPadresses bovenaan je IP adres, Subnetmask en Getaway nummers. (Als je deze gegevns gaat invullen moet je wel eerst je PPPoE settings uitzetten).
    7. Druk op done.
    8. Ga dan naar PPPoE settings.

Je PPPoE zijn gewoon je wachtwoord, gebruikersnaam van je internet. Met andere woorden: De gegevens waarmee je altijd verbinding maakt op je PC.

9. Zet de "configuration" ON. Typ je username waarmee je altijd inbelt op je PC, het wachtwoord daarvan, en bij service name zet je WANADOO.
    9. Druk op back en ga naar Advanced.
    10. Typ je hostname (die je natuurlijk hebt opgeschreven op je briefje. Je hostname stond namelijk bij die gegevens die je vind door punt 2 t/m 4 te lezen). Bij mij was de hostnaam CASEMANV.
    11. Pak je modem. Draai hem om en je ziet je MAC adress staan. Vul dit ook in op je XBOX.
    12. Druk op back.
    13. Doe je snoertje van je modem (die normaal in je PC zit) in je XBOX. Schakel je modem in en uit(!)
    14. Ga naar "connect".
    15. Als je alles goed hebt gedaan controleert hij of alles goed is en maakt hij verbinding met XBOX LIVE.
    16. Druk op Y om je snelheid te controleren.

2. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    He gasten hier die wanadoo/ mxstream hebben hebben jullie ook een alcatel modem???

;) ;) ;)

zeg ffies pleaz

3. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    wanadoo premium + router = xbox live connected toch? mirik zit er toch ook op?? en ik las net op teletekst bij het casema kanaal op 554 ofzo, dat wanadoo premium het volgende bevat:

800 kbit down
    128 kbit up

is het download snelheid geval dingetje verhoogd????? ik kan 't nog niet testen want ik zit nog STEEDS OP BASIC GRRRRRRRRR TERWIJL IK PREMIUM HEB AANGEVRAAGD EN ZE BELOVEN NU AL EEN WEEK DAT ZE HET OVERZETTEN maarja, dat kost tijd he! en ik heb geeeeeeeeen tijd!!!! aaarghhh

4. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Volgens mij is het niet verhoogt! Ik heb mijn snelheid getest en het komt uit op 468 kb Down, 611 kb Up, Lag 188 ms, P 8/8

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2003
  5. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is gefaseerd..dat houdt in dat het in fasen wordt doorgevoerd. Per juli 2003 dienen alle gebruikers deze snelheid te hebben. Meer is er niet duidelijk voor zover ik weet.

Maar je moet in ieder geval geduld hebben.

m-X

Deel Deze Pagina