Ik heb vanuit de UvA een programma geinstalleerd dat ervoor zorgt dat ik via een "beveiligde connectie" kan inloggen op hun netwerk zodat ik toegang kon krijgen tot de digitale bibliotheek. uvaVPN heette het. Ik heb dat programma ondertussen verwijdert. (maar het kan natuurlijk iets achtergelaten hebben (?))
waarschijnlijk hefet dat prgramma meer dichtgegooid dan nodig was... ik heb geen opties meer, alleen sygate
ik begrijp er niets van bij mij doet live het ook niet xboxlive not found wel vage shit ik heb me pc uitstaan als ik connect ivm lag maar ik kan niet connecten... zijn ze niets aan het updaten??
Ik heb service pack 2 niet geinstalleerd en bij mij doet xboxlive het ook niet meer. Bij de laatste stap van de troubleshoot zegt ie "could not connect to xboxlive". Ik denk ook dat het een update is.
ehm dit probleem speelt langer ... het kan zijn dat er meer problemen spelen wat zijn jullie MT NT en IC waardes?
wie kan er nog meer niet met xbox live connecten?? ik iig niet. komt het door xboxlive zelf... (updateje) of mijn pc... ik krijg een Netwerk Error
MT 1 (0015-00F0) NT 0 IC 1 (0015-00F0) Ik heb echter helemaal niets veranderd in mijn instellingen of router oid.
Hopen dat ze wat veranderen bij Rainbow Six: Black Arrow! bijvoorbeeld elo glitch en respawn camping!
en maar wachten op live!............ en wachten...... wat saai zonder live!!! ben ik n x vroeg uit... pfff t zit ook niet mee. JAAAAAAA idd hij doet t weer!
ik heb LIVE terug! Ik heb systeemherstel gbruikt om mijn instellingen terug te zetten naar de datum voordat ik het programma had geinstalleerd. Live doet het nu weer goed! Bedankt voor alle moeite.