Het kan aan je X-Box liggen want bij mij draait ie uit de kunst!! Ik heb het probleem gehad bij Toejam and Earl... Deze liep gewoon beroerd en stotterde al bij het intro Naderhand bleek het aan mijn X-Box te liggen, ik heb de Crystal Limited gekocht en bling geen problemen meer... De andere Box (geen garantie meer) bleek een X-Box te zijn met een Thompson DVD drive met een flinke rookaanslag op mijn lens Na het verwijderen van de aanslag was het weer in orde! Overigens zat er een 20 GIG harde schijf in STANDAARD Maar nee SEN ik denk dat je de disc even bij iemand anders moet checken ben al ver gevorderd met de game intussen zonder stotteren en shi...
Hmm, ja vaag is dat. Ik heb wel iets van 80 xbox games, daar heb ik verder nooit problemen mee. Het is ook pas begonnen (op 1 keer na) bij de playoffs. Heb jij in de playoffs ook geen last gehad van dat probleem dat de dagen niet voorbij gaan? Dat dus daardoor al je injuries maar opstapelen omdat niemand healed. Ik heb wel een Thompson drive trouwens. Ik zal het voor de zekerheid nog wel proberen bij een vriend van me, maar ik vind het uiterst dubieus.