1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] xbox live fee bekend (US)

Discussie in 'Games' gestart door rolorob, 8 mei 2003.

1. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Met data bedoelde ik als in datums :p Gewoon weer op 10 mei zetten ofzow, of zit er op het xbox live netwerk ook nog een klokje :p?

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk wel....U know MS...;)

3. alibi

alibi Guest

die prijsverhoging van de starterskit, dat komt toch door de verbeterde headset, die zou toch "ge-upgrade" worden?....

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee... Dat komt omdat ze hem nu "weg zouden geven" en er geen winst aan maken...

5. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft 't nut om starter kitjes in te slaan, of zijn die codes niet eeuwig geldig? :confused:

6. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog geen xbox live (cc probleem) maar wil niet meer voor betalen als het nu goedkoop is, dus als de cc probleem word opgelost nadat ik de starterkit heb gekocht kan ik dan gewoon op live dus, wat ik bedoel is als je nu een starterkit koopt kan je alleen met cc live of wanneer er in de toekomst word bepaalt dat je ook met je gironummer live kan, kan ik dat gewoon met deze starterkit doen of zal ik dan een nieuwe starterkit moeten kopen die speciaal is aangepast voor gironummer.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Er komt geen giro oplossing ... zover ik heb begrepen van M$ houden ze het op de cc aanbieding ... mogelijk word er gekeken naar een andere oplossing .. maar M$ was hier nog niet tevreden over ..

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Deze zijn niet eeuwig geldig .. volgens mij ... dit heeft Microsoft ergens gezegd en volgens mij staat het ook op de starterkit

Deel Deze Pagina