1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Live: Fifa 08 (Xbox 360) werkt niet

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ShinyFortune, 29 jan 2008.

  1. ShinyFortune

    ShinyFortune Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Sinds kort heb ik Fifa 08 voor de Xbox 360 aangeschaft en tot mijn grote verbazing kan ik niet op Xbox Live met het spel. Dit terwijl ik demo's kan downloaden, op Forza Motorsport 2 op Live kan, dat bij System > Xbox Live connection test alles op confirmed, wired en NAT op open staat, ik met mijn Xbox 360 bij iemand anders thuis wel op Live kan met het spel Fifa 08. :confused:

    Als ik bv. thuis een quick unranked match wil spelen op Xbox Live krijg ik te zien dat ik met me gamertag verbinding probeer te maken maar even later te zien krijg: "Je kunt de online functies van deze game alleen gebruiken als je bent aangemeld bij Xbox Live." En dat terwijl ik met Xbox Live verbonden ben.

    Voor de rest gebruik ik een Speedtouch 716 router (is een modem en router in 1). Hopelijk heeft hier iemand ervaring mee, want ik kom hier echt niet uit. Zelfs de support medewerkers van mijn ISP, EA, Xbox hebben mij geen passende oplossingen kunnen geven. =(

    Alle posts zijn welkom die mij op weg kunnen helpen om dit probleem op te lossen, iig bedankt! :thumbs:
     
  2. wildcat666

    wildcat666 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ken het probleem, er is een bepaalde poort nodig die open moet zijn maar die kan met dit modem niet zelf los gezet worden je kan vaak wel online als je het modem reset en dan gelijk online gaat spelen zodra je je xbox360 weer herstart zit de poort weer dicht. is lastig maar is de enigst manier om met de speedtouch716 zo online te spelen met de fifa games ( ps werk bij je ISP we weten het wel maar mag je er niet mee helpen van me baas)
     
  3. ShinyFortune

    ShinyFortune Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt wildcat, echter ben ik ook in de router gaan kijken, maar ik heb eigenlijk niks kunnen vinden waar ik zo'n bepaalde poort open moet zetten waar je het over hebt. Op internet hebben ze het over udp poorten 88 en 3074 en tcp poort 3074. Ik weet gewoon zo niet hoe je die poorten zou moeten toepassen in de Speedtouch716 (als dat hetgene is wat het probleem kan oplossen). Is het misschien een probleem wat bij EA(-servers) ligt? Want bij Forza Motorsport 2 kan gewoon een quick exhibition game spelen op Live wat heel vreemd is terwijl ik op Fifa 08 niet op Live kan. De ISP heeft me wel aangeraden een aantal stappen te doen (staat op Planet.nl) hoe je correct een Xbox 360 op Live kan aansluiten, maar dit is ook gewoon goed gedaan. Een nieuw modem-router kost dan weer 40 euro bij me ISP en ik weet niet of dat de juiste oplossing moet zijn, en zo ja welke modem-router zou dan het beste zijn om dit probleem weg te krijgen?
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2008
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223

Deel Deze Pagina