ja ik vind het echt stom dat mensen zulke dingen op hun site zetten. MS brengt niet voor niets eerst een beta-versie uitm om het uit te proberen. ik denk dat dit wel een succes wordt hoor. daar ben ik niet bang voor.
Wat een onzin wat hier geschreven wordt. Aangezien een aantal van jullie klaarblijkelijk niet goed kunnen lezen en interpeteren komen jullie met kortzichtige reacties als: Gamers zuigt!!! Joran is een mongool!! Als je meer als 2 hersencellen had dan had je woorden gezien als: volgens Eurogamer Zoals hier iemand ook aangeeft, we maken melding van een bericht van een andere site. Dat staat duidelijk vermeld bij de bron en nota bene ook in de posting zelf. Het is gewoon triest om te zien dat de fanboys zich meteen op hun pikkie getrapt voelen als er iets slechts gezegt wordt over hun console en daardoor meteen als een wilde om zich heen gaan slaan zonder eerst goed na te denken. Het is beter om de argumenten van Eurogamer kritisch te bekijken en op te reageren dan met hersenloze reacties te komen als Gamers zuigt!!! Joran is een mongool!! Get a fucking life Oh en gamers vind Xbox niks? Vergeet niet dat gamers.nl de eerste was (in de wereld!) die jullie het nieuws bracht van de fenomenale korting op de Xbox met de daarbijhorende rewardpack. Verder hadden we nog een grote Xbox LAN waar de gamers.nl crew aanwezig was met in totaal bijna 10 Xboxes. Gamers.nl is compleet onpartijdig en zullen altijd objectief kijken naar alle consoles. Overigens, ik ben zelf ook de eigenaar van een Xbox en een PS2. (Oei! Geen GameCube!) Tabee, Deniax
Die woorden als 'Volgens Eurogamer' zijn geloof ik aangebracht na dat ik Joran heb gemaild over het vrij on-objectieve nieuwsbericht
Het gaat er namelijk om dat Joran Eurogamers' mening niet zo klakkeloos over moest schrijven/vertalen. Gamers.nl is een multi-platform website, waar ze bv ook kunnen melden dat Xbox Live wel het meest georganiseerde online-systeem is van de 3 next gen consoles
....... Joran vertelde wat Eurogamer beweerde. Het is aan de lezer om te bepalen (op een normale manier) of hij het er mee eens is of niet met de stellingen van Eurogamer Verder kan jij niet bepalen of dat Xbox live het meest georganiseerd is of niet. Je weet immers de plannen niet van Sony en Nintendo. Dat ze niks tot weinig naar buiten laten betekend niet dat het slecht georganiseerd is. Zoiets kan namelijk ook strategie zijn. Grtz, Deniax
Het stond er inderdaad eerst niet Deniax!! Joran die had gewoon letterlijk alles overgenomen wat er op de website van Eurogamer stond.. Hij heeft dat nu inderdaad ook veranderd volgens WouteR! Kijk maar, Dit staat nu ook op de website: *Update 19:25* Aangezien mijn mailbox uitpuilt met mailtjes over deze posting wil ik toch het een en ander duidelijk maken. Gamers.nl heeft geen enkele voorkeur voor welke console dan ook. Toevallig gaat het artikel van Eurogamer over de Xbox, maar het had ook over de Saturn of de Gameboy kunnen gaan. Daarnaast is het geen "...sucks" artikel, maar komt men met argumenten. Argumenten die openstaan voor discussie, maar daarom kunnen mensen hier juist reageren (hoewel ik weinig inhoudelijke reacties heb gezien). Het artikel is volgens ons niet "waar" of "onwaar". Ik heb dan ook alleen maar weergegeven wat er in het artikel staat, zonder hier eigen conclusies aan te koppelen. Met deze kleine update hoop ik dat het duidelijk is dat Gamers.nl niet pro of anti een bepaalde console is, maar alleen nieuws over deze platformen wil brengen. Daarom is de header ook aangepast. ---------------------------------------------------------------------------------- Dus hij had het er gewoon de eerste keer niet goed opgezet. Vind ik het toch goed van hem dat hij nog even de moeite heeft genomen om dit te veranderen.
CyberPunk: Dit bedoel ik met goed lezen en interpeteren Ik zeg ook verder nergens dat het eerst wel stond toch? Wouter: Ik heb alle info gecrosschecked en er is niks aan de newspost veranderd, behalve de quotes en dat update tekstje. Je bewering dat door jou mailtje de tekst inhoudelijk is verananderd is dus niet waar. Grtz, Deniax
Nou aangezien jij zo goed kan lezen en interpreteren kan je vast wel even aangeven waar in het Eurogamer artikel bijvoorbeeld staat: "De jongens en meisjes van Microsoft hebben namelijk geen idee waar ze mee bezig zijn".
Mijn fout sorry, geen probleem hé! Maarre ligt het nou aan mij, of is er een complete lap tekst van gamers.nl eraf gehaald.. Gister stond er duidelijk een groter stuk over het artikel van Eurogamer.nl.. Er stonden de exacte woorden in van eurogamer maar dan in het nederlands.. Of verbeeld ik me dit maar?? Alhoewel volgens mij hebben ze dat gedeelte gewoon verwijderd en alleen die update er nu staan.. (vanwege alle haatmailtjes die ze kregen) Heel verwarrend!
Mark, antwoord op jou staat in mijn reply op CyberPunk. CyberPunk: Ik verzeker je dat alleen de quotes zijn veranderd en dat stuk erbij is gekomen met update. Exacte woorden van Eurogamer kan voorkomen, dat gebeurd ookwel in andere nieuwsposts, maar zoals ik zei, dat komt puur omdat (Mark) we melding maken wat een site meld of naar buiten probeert te brengen, of erger nog, indoctrineert. Wat gamers.nl eigenlijk doet is erg goed en uniek en daar zouden andere nieuwsbronnen eens een puntje aan kunnen zuigen doordat ze eenzijdige informatie geven (Qua eenzeidige informatie is het te vergelijken met de eenzijdige informatie die wordt gegeven wat betreft het conflict tussen Israel en Palestina) Dus nogmaals, we maken puur melding van wat anderen zeggen. Wat je er zelf van vindt mag je uiteraard zeggen via ons reactiesysteem, maar ga ons niet bekritiseren omdat we toevallig een site quoten die slecht nieuws over de Xbox brengt. Ikzelf vind het artikel ook absolute bull, echter is het toch belangrijk dat het gemeld wordt Grtz, Deniax
Hoewel ik niet in wil gaan op Gamers.nl zn beleid vond ik het bericht gewoon ietwat ongelukkig geplaatst, Joran leek automatisch de kant te kiezen van Eurogamer, terwijl je toch wel je mening zou moeten kunnen geven, of iig objectief moeten zijn.
Dat is een goed streven en ik kijk dan ook met smart uit naar het moment dat gamers.nl het inmiddels al bijna oude nieuws post dat het op het ogenblik niet zo goed gaat met Nintendo. http://www.vnunet.com/News/1132154 http://console.gamez.nl/content/nieuws.phtml?id=432 http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3359