1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Live games versus non-live games!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Dschadir, 4 apr 2003.

1. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    een patch voor Halo ja, maar hoe wou je die downloaden??

2. p1m

p1m Guest

gaat vanzelf

3. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ja, live is gewoon enorm verslavend:D ik ga nu ook RTCW kopen in plaats van TOCA race dr...:{

4. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    zekers, wil eigenlijk PDO kopen maar ga toch voor ghost recon....

5. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de Makro was PDO nu maar 49,=, maar toch ga ik er niet voor. Ik wacht op Clone Wars (is deze al uit?) en RTCW. Alhoewel ik Starcraft Ghost wel ga kopen, ook al weet ik niet of dit spel Live enabled zal zijn. Ik ben nou eenmaal een Starcraft fan.

6. Sn7ke

Sn7ke Tuinslang

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet helemaal zeker, maar tot nu toe heb ik nog geen Xbox Live in huis gehaalt (ivb met te slome verbinding) Ik denk dat het altijd wel leuk is als er Xbox Live bij zit. Zeker omdat je een vast bedrag betaalt, maar ik weet niet of dit nou gelijk de reden is of je een game zonder live support niet moet kopen. Vaak zijn dat gewoon games die geen Multiplayer support hebben, maar wel genoeg gameplay bieden ...Je hoeft niet altijd online te zijn met je box..:)

7. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ik koop denk nu ook bijna alleen nog maar live games, maar games ala Morrowind style(singeleplayer ) komen er ook nog steeds in bij nij,

ff iets anders, is er toruwens al iets bekent wanneer SW Galaxies uit komt?

8. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je uiteraard gelijk in. Ik zeg het ook niet omdat bijvoorbeeld, PDO of DTM niet genoeg gameplay zouden bieden. Ik zeg het alleen, maar omdat ik in de praktijk gemerkt heb de afgelopen maand, dat ik geen non-live games meer speel. Alleen Mech Assault en Ghost Recon om wat extra's te unlocken. Zelfs Halo System Link heb ik al een paar weken niet meer gespeeld.

Het Live virus heeft denk ik gewoon toegeslagen. DTM Race Driver, MGS en PDO had ik waarschijnlijk gekocht, maar ik speel nu bijna alleen maar Moto GP. Dat is voor mij vrij bijzonder aangezien ik vaak al snel raak uitgekeken op een spel. Ik draai al een tijdje mee wat games betreft en op de een of andere manier begint mijn interesse sneller te verdwijnen dan vroeger. Maar Live voegt iets nieuws toe, gezonde competitie, teamplay en de communicator.

Ik heb ook nog eens te weinig tijd voor te veel spellen en dus kies ik dan voor Live games. In plaats van 3 a 4 games per maand te kopen (en ook weer te verkopen, want ik ben er te snel op uitgekeken) heb ik de afgelopen maand alleen Ghost Recon gekocht. Scheelt ook nog eens in de portemonnee.

Mijn lijst van gewenste Live games (aangekondigt en niet aangekondigt):
    - Midtown Madness 3
    - NFS: Hot Pursuit 3
    - Halo 2
    - Moto GP 2

9. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Komaan jongens....PDO laten liggen voor een matige game als Star Wars Clone Wars??? Ik zou er nog niet eens aan denken!!

Deel Deze Pagina