1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live GOLD, gratis tijdens Gameplay '07

Discussie in 'Games' gestart door Vectom, 22 okt 2007.

1. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    wat zou dan wel kunnen helpen ?:p

EDIT: raar maar ik heb toch een gol abo gekregen voor 3 dagen, want mijn abo verloopt op 20 nov en en ja nu heb ik nog steeds gold :)

EDIT2: ik zat fout, want toen ik me gisteren aanmelde op xboxlive toen ging ik op silver :mad:, dus jullie nederlanders hebben geluk. En dan woon ik potverdikke maar 1 km van de nederlandse grens :9

Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  2. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het een maand voor 5 euro, dat kan je toch nog wel betalen? Als je zo graag gold wil.

3. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    jaja mijn abo is juist 1 dag verlopen maar ik moet van mijn moeder wachten totdat ik mijn rapport heb gehad voor dat ik een nieuw abo mag kopen :9

gierig ben ik niet hoor ;)

4. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het erg leuk, het gratis xboxlive gold! heb er van genoten! is voor mij wel duidelijk geworden dat ik nu zeker een gold abo ga nemen haha

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    nou das nu wat precies de bedoeling van MS, nu ga jij weer een jaar abonnement kopen, en is MS weer €60 rijker.
    Ik zeg niet dat je geen gold moet kopen, ik heb ook nog tot mei 2009 een gold abonnement :9

Deel Deze Pagina