Eerlijk gezegd snap ik totaal niet waarom Brute Force in dat pakket zit. Het is geen multiplayer game voor Xbox Live! Beetje misplaatste actie dus, ik zou het bij MM3 of MechAssault houden. Al is die laatste voor zijn "leeftijd" hoog geprijsd.
Het kost mischien wat om op gang te komen met Live, maar je haalt ook veel meer uit je spellen. I heb laatst ook een LIve setje gehaald en hoef straks de eerste tijd echt geen games meer te halen als ik eenmaal online ben.
60 euro per jaar... duur? Echt niet! dat is ongeveer 1.25 euro per week! Man, dan koop je maar een ijsje minder deze zomer Enne, is er nu niet een actie dat als je een bepaald spel koopt, je het live-kitje er goedkoper bijkrijgt?
ey ik ga waarschijnlijk morgen live halen maar....ik hoef toch niet al die poespas van router enzo...ik hoef toch alleen een extra ethernet kabel die van de modem naar xbox gaat en klaar is kees toch?? edit/ klopt dit ?? prijs ah joh fuck hun ik ga m halen 30 euro daaro al zeggen ze dat t fout is zeg ik dat ik t al heb besteld en dat ze niet mogen liegen tegen klanten
je kan je internet kabel uit je pc ook direct in de xbox stoppen, en je moet wel een CC hebben want zo word je geregistreerd, ik heb gisteren zelf ook een CC aangevraagd en krijg hem ongeveer over 2wkn binnen en de prijs van de starterskit klopt ik heb hem ook voor die prijs gehaald
Met een hub kan je niet direct je internet conncection sharen, moet altijd je pc aanstaan als je wil gaan boxen (je zal moeten ICS'sen) das dus ook geen systeem. Officiele XBox router Linksys , 80 euro prachtig ding werlt zonder problemen!
ik ga morgen ook Xbox Live! halen ik heb al een netwerk kaart in me pc zitten, moet ik nu nog alleen maar Crossed Kabel halen? En haal je dit gewoon bij een PC zaak? Ik wil wel kunnen internetten en Xbox Live! spelen tegelijk!
Kan live ook bij gcshop halen, ICM spel mm3 is 78 eurootjes en dan een cc erbij van visa(1ste jaar gratis) en je bent klaar Heb ik dus ook gedaan (alles zaterdag besteld en ga zo alles aansluiten(cc was zelfs eerder dan mm3+live kit ) uiteraard wel breedband ownen dan en evt router van 40 eurootjes halen of extra nwkaart en ICS-en