1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox live heel erg duur.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door boessie3, 8 jun 2003.

  1. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Eerlijk gezegd snap ik totaal niet waarom Brute Force in dat pakket zit. Het is geen multiplayer game voor Xbox Live! Beetje misplaatste actie dus, ik zou het bij MM3 of MechAssault houden. Al is die laatste voor zijn "leeftijd" hoog geprijsd.
     
  2. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu live alleen het is echt zijn geld waard.
     
  3. Het kost mischien wat om op gang te komen met Live, maar je haalt ook veel meer uit je spellen.
    I heb laatst ook een LIve setje gehaald en hoef straks de eerste tijd echt geen games meer te halen als ik eenmaal online ben.
     
  4. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sinds gisteren die kit gehaald, vandaag de CC aangevraagd over ongeveer 2wkn kan ik ook live :D
     
  5. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    60 euro per jaar... duur? Echt niet! dat is ongeveer 1.25 euro per week! Man, dan koop je maar een ijsje minder deze zomer :p

    Enne, is er nu niet een actie dat als je een bepaald spel koopt, je het live-kitje er goedkoper bijkrijgt?
     
  6. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg mijn kit bij de FRS al goedkoop zonder dat ik een spel erbij moest kopen.:)
     
  7. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ey ik ga waarschijnlijk morgen live halen maar....ik hoef toch niet al die poespas van router enzo...ik hoef toch alleen een extra ethernet kabel die van de modem naar xbox gaat en klaar is kees toch??

    edit/ klopt dit ?? prijs

    ah joh fuck hun ik ga m halen 30 euro daaro al zeggen ze dat t fout is zeg ik dat ik t al heb besteld en dat ze niet mogen liegen tegen klanten
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  8. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan je internet kabel uit je pc ook direct in de xbox stoppen, en je moet wel een CC hebben want zo word je geregistreerd, ik heb gisteren zelf ook een CC aangevraagd en krijg hem ongeveer over 2wkn binnen en de prijs van de starterskit klopt ik heb hem ook voor die prijs gehaald:)
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2003
  9. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben al live (:
     
  10. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben al live (:
     
  11. reinaldo

    reinaldo XBXL Gamer!

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Met een hub kan je niet direct je internet conncection sharen, moet altijd je pc aanstaan als je wil gaan boxen (je zal moeten ICS'sen) das dus ook geen systeem. Officiele XBox router Linksys , 80 euro prachtig ding werlt zonder problemen! O-)
     
  12. svn

    svn Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga morgen ook Xbox Live! halen ik heb al een netwerk kaart in me pc zitten, moet ik nu nog alleen maar Crossed Kabel halen? En haal je dit gewoon bij een PC zaak?

    Ik wil wel kunnen internetten en Xbox Live! spelen tegelijk!
     
  13. ini

    ini Carpe Diem

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan live ook bij gcshop halen, ICM spel mm3 is 78 eurootjes
    en dan een cc erbij van visa(1ste jaar gratis) en je bent klaar
    Heb ik dus ook gedaan (alles zaterdag besteld en ga zo alles aansluiten(cc was zelfs eerder dan mm3+live kit :p )

    uiteraard wel breedband ownen dan en evt router van 40 eurootjes halen of extra nwkaart en ICS-en
     

Deel Deze Pagina