nou ik probeer het al een heltijd direct te verbinden maar ik snap er geen hol van de ene keer is het gataway nummer niet goed de andere keer eht ip nummer niet. kan iemand me helpen???? ik hoop hecht dat iemand me kan helpen anders moet ik straks opgenomen worden in een inrichting van gekheid.
ik heb een usb modem van speedtouch en die zit aangesloten op mijn computer maar hoe kan ik mijn xbox er dan nog op aansluiten???? Ik heb geen hub of router.
juh moe lere leze. ut is un uzebee kabuh! un uzebee kabuh pas nie in juh ieksboks. Duh! Voor de Nederlanders: Je moet even uit je dopjes kijken. Hij heeft een USB modem met een USB kabel en dat past dus niet in je Xbox. Duh!
Yes, ik ben geconnect (nadat ik zelf de DNS servers heb ingevuld). Ben wel blij dat het werkt, want ik was bang dat het feit dat ik achter een NAT zit nogal wat problemen zou opleveren. Jammergenoeg is m'n nick (The Fish) al wel in gebruik, maja, ik heb nog een maandje om een andere te verzinnen he .
Ik heb een probleem, nadat ik via XBConnect heb gespeeld viel mijn internet weg, incl ip en alles..mn router moet opnieuw ingesteld worden enzo...maar zelfs dán werkt het niet..ik gebruik nu een chello modem van mijn broer..
Hoe kan je xbox live aansluiten met een usb modem en een router want ik snap niet hoe dat moet. Thanks.
2 manieren... een router kopen die USB modems ondersteund... of je zet een netwerkkaart in je pc.. koopt een cross over cable.. doet die in netwerkkaart en in je xbox... zet ICS aan in Windows en je hebt verbinding asl het goed is
wat is ICS??? En moet ik nog een speciale netwerkkaart kopen of kan ik er gewoon 1 gebruiken van sitecom???
ICS.. is Internet Connection Sharing.. zit standaard op windows vanaf Win98SE dacht ik... en je kan een gewone doodnormale netwerkkaart kopen.. hoef niet super duur te zijn ofsow
je hebt 2 kabels.. UTP en cross over... UTP gebruik je asl je pc's die doormiddel van hubs of routers met elkaar verbonden zijn te verbinden... cross over gebruik je als je pc's direct met elkaar wilt verbinden.. dat kan niet met een normale UTP kabel maar wel met een cross over.. vraag ernaar in een pc winkel... ze weten meteen welke kabel je bedoeld
start->instellingen->configuratiescherm->software->tabblad windows setup->1x klikken op internet werkset, daarna op details zet een vinkje voor 'delen van de internet verbinding', klik op ok, en voila, je krijgt een wizard. en that's it