1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live IP adres gedoe

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 24 jan 2003.

1. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik probeer het al een heltijd direct te verbinden maar ik snap er geen hol van de ene keer is het gataway nummer niet goed de andere keer eht ip nummer niet. kan iemand me helpen????

ik hoop hecht dat iemand me kan helpen anders moet ik straks opgenomen worden in een inrichting van gekheid.

2. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een usb modem van speedtouch en die zit aangesloten op mijn computer maar hoe kan ik mijn xbox er dan nog op aansluiten????
    Ik heb geen hub of router.

3. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Niet, zul je toch echt een HUB of RouteR voor aan moeten schaffen.

4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    je ken ook die kabel uit je pc rukke en in je xbox doen, dan doetiet tog ook?

5. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
  6. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op de www.xbox.com staat toch wel dat dat via je pc gaat....:cool: :{

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    juh moe lere leze. ut is un uzebee kabuh! un uzebee kabuh pas nie in juh ieksboks. Duh!

Voor de Nederlanders: Je moet even uit je dopjes kijken. Hij heeft een USB modem met een USB kabel en dat past dus niet in je Xbox. Duh!

8. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, ik ben geconnect (nadat ik zelf de DNS servers heb ingevuld). Ben wel blij dat het werkt, want ik was bang dat het feit dat ik achter een NAT zit nogal wat problemen zou opleveren. Jammergenoeg is m'n nick (The Fish) al wel in gebruik, maja, ik heb nog een maandje om een andere te verzinnen he :).

9. Hotshot

Hotshot Guest

Ik heb een probleem, nadat ik via XBConnect heb gespeeld viel mijn internet weg, incl ip en alles..mn router moet opnieuw ingesteld worden enzo...maar zelfs dán werkt het niet..ik gebruik nu een chello modem van mijn broer..

10. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je xbox live aansluiten met een usb modem en een router want ik snap niet hoe dat moet.
    Thanks.

11. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    2 manieren... een router kopen die USB modems ondersteund... of je zet een netwerkkaart in je pc.. koopt een cross over cable.. doet die in netwerkkaart en in je xbox... zet ICS aan in Windows en je hebt verbinding asl het goed is

12. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is ICS???
    En moet ik nog een speciale netwerkkaart kopen of kan ik er gewoon 1 gebruiken van sitecom???

13. XtrordinarY

Leuk Bevonden:
    1
    ICS.. is Internet Connection Sharing.. zit standaard op windows vanaf Win98SE dacht ik... en je kan een gewone doodnormale netwerkkaart kopen.. hoef niet super duur te zijn ofsow

14. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he ik ben niet zo n computer freak maar kan iemand me effe zeggen wat een crossover kabel is???

15. XtrordinarY

Leuk Bevonden:
    1
    je hebt 2 kabels.. UTP en cross over... UTP gebruik je asl je pc's die doormiddel van hubs of routers met elkaar verbonden zijn te verbinden... cross over gebruik je als je pc's direct met elkaar wilt verbinden.. dat kan niet met een normale UTP kabel maar wel met een cross over.. vraag ernaar in een pc winkel... ze weten meteen welke kabel je bedoeld

16. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke en bedankt

17. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je dat ICS aanzetten in Win 98SE of hoe je het niet aantezetten???
    alvast bedankt

18. XtrordinarY

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij staat het bij WIN98SE op de cd.. moet je ff de windows cd door browsen

19. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand het beter uit teleggen of aan te geven waar het staat????

20. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    start->instellingen->configuratiescherm->software->tabblad windows setup->1x klikken op internet werkset, daarna op details
    zet een vinkje voor 'delen van de internet verbinding', klik op ok, en voila, je krijgt een wizard.

en that's it

Deel Deze Pagina