1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Live! kit uit amerika halen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The Fish, 8 feb 2003.

  1. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af: is het niet gewoon mogenlijk om alvast een Xbox Live! kit uit amerika over te laten vliegen? Op deze manier ben je iig zeker van een Live! kitje en het scheelt je ook nog eens ruim €10,- aangezien hij in amerika $49,- is. Of werken die dingen uit amerika gewoon niet op een PAL xbox?
     
  2. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    zou hetn iet doen...want ze werken niet
     
  3. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Wel als je ook een Amirikaanse xbox heb
    toch?
     
  4. Avalon

    Avalon Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    De LIVE kit is geen hardware, maar alleen maar een software DVD die je ETHERNET ADAPTER activeerd. (Maar eerste moet het serienummer naar MS worden verzonden en geregistreerd.

    Heel sneeky allemaal.........

    Volgens mij kun je alleen maar een USA versie LIVE op een USA BOX aansluiten.

    Avalon
     
  5. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, stom |:-, je zit natuurlijk met een instalatie disc waarvoor je een NTSC box nodig hebt. Ik weet dus genoeg :).
     
  6. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    He je xbox kan je toch al installeren met bijv unreal. Het gaat om de communecator en de subscription code. Dus volgens mij kan het wel. En BTW je netwerk kaart is al geactiveert, want anders kon je ook niet LANnen.
     
  7. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik zou gewoon ff mailen naar iemand van xbox.com daar ff dezelfde vraag stellen, dan heb je een 100% correct antwoord.
     
  8. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej das waar, je hebt gelijk. Ik mail wel ff naar de costumer support, die weten vast wel een antwoord.
     
  9. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Had een korte chat met iemand van de costumer support:
    Dat word dan dus toch via XboxWorld bestellen he :).
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2003
  10. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    wel vet gierig dat wij altijd als laatste zijn:mad: :mad: . maargoed daarom halen ze wel de meeste bugs enzo eruit. BTW weet iemand of de PSO bug er in europa al uit is???:eek:
     
  11. wenze

    wenze Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet dat nou met betalen dan want je koopt die starterskit en dan moet je het tweede jaar gaan betalen ofzo moet je dan bij de winkel je gegeven geven ofzo?
     
  12. gegron

    gegron Guest

    PSO komt 7 maart
     
  13. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe installeer je Live! dan met bijv. mech assault?
     
  14. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat je dan gewoon in het menu iets van multiplayer > live moet selecteren, dan vraagt ie of je Live! wilt instaleren en dan moet je gewoon op yes drukken.
     
  15. XBLarge

    XBLarge Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Nietes je kan live spelen op een Pal of NTSC console met chip in ! Zolang je de chip switch uitzet !!;)
     
  16. XBLarge

    XBLarge Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    je console kan de kit installeren tenminste als je NTSC disks kan lezen maar of je kan verbinden naar de juiste server is een andere kwestie. Gaan Europese gamers naar een US server ? Ik dacht van niet !?:confused:
     

Deel Deze Pagina