1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox LIVE Kit veranderd

Discussie in 'Games' gestart door BounceMeister, 8 mrt 2004.

  1. ThaRealPlayer

    ThaRealPlayer Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je dan je bestaande account verlengen met een starterkitje. Moet je dit voor de automatische verlenging aangeven? En waar kun je die nieuwe code dan invoeren?

    Weet er iemand of ik mijn account gewoon kan annuleren en dan een nieuwe aanmaken, zodat ik weer zo'n gratis spel van die actie kan krijgen?
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    hmm, dat weet ik niet, maar ik kwam wel dit tegen, ze zijn er ook met crimson skies en counter strike.

    lijkt me niet egt duur.
     
  3. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    How :)

    Dat is gaaf. Misschien maar nieuwe live kitje binnenkort halen :p
     
  4. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4

    Op dit forum is te vinden hoe je je account verlengt. Je doet dat bij account mamagement, in plaats van Annual of Monthly kies je voor die code. Wanneer je een nieuwe acount aanmaakt kan je een game van de ilovelive actie bemachtigen, volg dan wel de regels daarvoor...


    PS, Pejannl, bedankt voor het plaatsen van de foto!
     
  5. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Bedankt voor het aanleveren van de foto's. Ik heb de 2e foto nu ook geplaatst.

    Voor wie ze niet kan vinden: De foto's staan op de 1e pagina van deze thread. ;)
     
  6. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat is mooi :) Helaas had ik mijn kitje om te verlengen al anderhalve maand geleden gekocht. Zo'n extra groen hoesje kan natuurlijk geen kwaad. Maarja, ik heb dan wel 2x een Whacked demo 8)
     
  7. ThaRealPlayer

    ThaRealPlayer Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    bij die nieuwe kitjes zit dan zo'n groen doosje, maar zit daar ook wel een headset bij, of zaten die alleen bij de oude starterkits?

    Weet iemand trouwens tot wanneer die actie met gratis games duurt? en of er daarna weer zo'n nieuwe actie komt met een gratis spel?

    En dat van de dixons, die combinatie met amped of counterstrike, verkopen ze dat ook in de winkel van dixons en misschien ook in andere winkels? Ik ben het nog nergens tegengekomen
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja hoor, die zit erbij.

    De actie loopt tot 31 Maart 2004.

    Die verkopen ze in meerdere winkels. Ook in diverse webshops.
     
  9. eerikjansen

    eerikjansen rolator

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    de communicator mag wel wat steviger die van mij is afgebroken
     
  10. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat errug, ik had maandag een starterskit aangeschaft voor 60 euro. en nu zie ik dat ik voor 50 euro een starterskit had kunnen kopen + EEN GAME :mad: :'-( .
    Als je jaarabbo is afgelopen, kan je die dan verlengen met die trial kaarten, want daar heb ik er nog 2 van liggen( 4 maanden trial). Dan moet je zeker eerst je abbo van tevoren opzeggen? En gaat die trial na 2 maanden ook door of stopt die automatisch, dus niet dat het van je creditcard word afgeschreven?
     
  11. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    een jaarabonement kan je niet verlengen met een trial. de trials worden ne 2 maanden automatisch verlengt met een maand. (€7.99)
     
  12. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb even een vraagje, ik heb net een nieuwe starterskit gekocht en mijn xbox live abbo verloopt ergens rond 15 april, waar moet ik die code invoeren om te zorgen dat ze het niet van mijn creditcard afschrijven?

    /edit: zou iemand antwoord kunnen geven die het al gedaan heeft?
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2004
  13. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    In Account Management van je Xbox Live menu. Daar kun je kiezen tussen betaling per jaar, betaling per maand en betaling via een prepaid code. Als je kiest voor de prepaid code kun je de code van de starterskit invoeren.

    Suc4.
     
  14. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    dank je wel:)
     

Deel Deze Pagina