1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Live met 50% korting bij Brute Force, MM3 of Mechassault!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Mirik, 16 jun 2003.

1. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    dus als ik het goed begrijp kan je zelf met die actie van als je 1 van die spellen koopt en live met korting erbij koopt dat dan je zusje of een vriend zonder live je kan aanmelden zodat je ook nog eens dat gratis spel krijgt? (ik zie nergens in de voorwaarden staan dat het een ander adres moet zijn)
    of heb ik het nou helemaal mis?

2. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    nee, je hebt het niet mis. wat jij zegt klopt.

terms and conditions van ilovelive

3. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    cool dan moet ik live toch ff snel gaan hale

4. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Heej, dat klinkt erg interessant!

Je koopt dus 1 game, je koopt daarbij de Live Kit voor maar 30 euro.
    Je krijgt dan via een omweg dus een LIVE game gratis?! Dan heb je de games dus ook voor de helft!

Er staat idd niets in de voorwaarden over het feit dat de aanmelder al Live moet hebben. Maar dat zou je eigenlijk wel verwachten... Heeft iemand al info hierover van de MS Xbox helpdesk?

Wat zijn de volgende pagina's van dat aanmeldingsformulier? je kan ze alleen zien als je al wat invult namelijk...

Laatst bewerkt: 21 jun 2003
  5. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    op de 2de pagina moet je je eigen e-mail, de naam van je vriend en de e-mail van je vriend geven

heeft iemand die aan deze actie heeft meegedaan al een e-mail van microsoft gehad?? ik niet. zal wel ff kijke in de voorwaarden

6. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, het is weer lekker hoor, ik ben vandaag de hele stad doorgeweest, maar nergens hebben ze het! (Rotterdam).
    Eerst de mediamarkt, die weten dus van niks. Hij zei dat ze het dan nog binnen moeten krijgen ofzo. Toen die gameshop ernaast, daar was wel de actie maar geen Brute Force. Toen de bart smit, daar hadden ze geen actie en geen brute force. Toen de free record dhop, dat was helemaal triest met de Xbox afdeling, ook niks dus. Daarna de Dixons, die was wel goedkoper (59,- euro), maar ze hadden de actie ook nog niet. Lekker handig dus weer.

Ik hoop dat ik deze week nog ergens wat vind....

7. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij in de buurt, daar is Music store en daar hing al wel zo'n poster. Dus daar zullen ze ook wel een actie hebben.

8. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Zie mijn thread in:
    > Xbox Hardware / Algemeen > Xbox Live en Networking > Xbox Live met 50% korting bij Brute Force, MM3 of Mechassault!

Ik heb eindelijk de Live set in huis! Samen met Brute force en de Halo Companion DVD set (gratis). Vandaag bij de MM Rdam Alexandrium.

9. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is die Halo companion DVD set dan?

10. Cinder

Cinder C&M

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, kijk wat hier op Dixons.nl staat.
    Ik heb al een email naar dixons gestuurd of het klopt.

Maar anders:
    Brute Force
    Xbox Live 50 % Korting
    + Midtown Madness 3 erbij
    :D woot

11. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    [image]http://images.amazon.com/images/P/B00008RUPN.01.LZZZZZZZ.jpg[/image]

Bevat:

Halo2 Trailer, Concept Art, Marter Chief Renders.
    Brute force Exclusive Hint book, Special art, screenshots and movies, character renders.
    Halo team interviews, tracks and movies, halo desktop for WinXP, Concept art, storyboards, outtakes and bloopers.

Voor in de DVD speler of PC. Werkt alleen in je Xbox als je de DVD set hebt.

Cinder: ik zie alleen bij Dixons staan dat je voor 89,99 een game en de Live kit 50% krijgt. Uit jouw verhaal begrijp ik dat je er daar 2 games krijgt? Of bedoel je dan al de ilovelive actie?

Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  12. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    begint deze actie echt op 20 juni want wij hebben net een folder van dixons binnen gekregen en daar staat van 23 juni tot 30 juli , maar ik had brute force op 20 juni gehaald en toen hadden ze me de actie niet aangeboden , dus ik wou terug gaan naar de winkel met de bon maar dan kan ik hun nu zeker helemaal gaan overtuigen :mad:

misschien weet darkwing er iets van

Deel Deze Pagina