1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live met 50% korting bij Brute Force, MM3 of Mechassault!

Discussie in 'Games' gestart door Mirik, 16 jun 2003.

  1. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0

    Zoiets dacht ik dus al. Ik denk dat je er wel op moet letten dat je EERST dat formulier invuld, en dat DAN je vriend pas Live moet installeren...
     
  2. nielzo

    nielzo Guest

    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
    ik heb echt een goed idee!!!!!
    als we nou met alle gamers tegelijk samenwerken door de gamers die nog geen xboxlive hebben er een te laten kopen (met de actie van 50% dus) en dat de genen die al live hebben dat online formulier invullen en dan het toekomstige xboxlive adres erin zetten van diegene waar je mee samen werkt die live gaat kopen (en zich voor 30 junie aanmeld) om zo een game te verdienen
     
  3. nielzo

    nielzo Guest

    oke, welke nog niet xboxliver wil er a.u.b met mij samen werken om mij een game te gunnen ????
    je hoeft dus alleen mij je toekomstige live adres op te geven (PM) en dan stuur ik dat formulier in en dan schrijf jij je in voor 30 junie ;)

    dit zou wel een coole actie zijn, als iedereen dit hier zou doen dan zouden de al xboxlivers allemaal een gamepje kunnen verdienen ;) (tenminste, als de non livers eventje aardig meewerken)

    :p :p :p :p :p
     
  4. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de mens is per definitie egoistisch dus dat gaat zeker niet werken :mad:

    Je kan je berichten trouwens gewoon editen ;)
     
  5. nielzo

    nielzo Guest

    ja maar een oud bericht leest niemand meer,

    ik kan trouwens wel doen dat ik dan op die manier mindnightclub2 krijg en die gast die me geholpen heeft krijgt dan van me de helft van die game prijs
    ik ben dus wel berijdt om dat te doen.
    zeg het maar als je geinteresseerd bent :{

    EDIT:

    ik stuur je dan dus in feiten ongeveer 20 tot 25 euro terug en dan betaal jij dus maar voor je kitje €5, want 50% van 60 is 30 en 30 - 25 is €5

    dus dat is een kitje: €5
    en het spel dat je bij je kit koopt zodat je 50% korting krijgt €60 ofzo

    is gewoon €65
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2003
  6. Raptiod

    Raptiod ..

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als die 'vriend' zich niet aanmeld krijg je geen game? of krijg je altijd de gratis game? de site geeft het niet erg duidelijk aan
     
  7. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu moet je op xbazar nog diensten mogen aanbieden...kunnen we lekker gaan bieden hierover :)

    Als die vriend zich niet aanmeld krijg je natuurlijk niets
     
  8. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    een gratis game krijgen gaat zo:
    - maak een nieuwe e-mail account aan op hotmail, dolfijn, etc..
    - ga naar www.ilovelive.com
    - op het eerste blad dat je moet de gratis game van jouw keuze en jouw gegevens invullen
    - op het tweede blad moet je net aangemaakte e-mail adres invullen(alsof het je echte e-mail is).
    - hier moet je ook een spel invullen, maar dat is alleen voor de flash-animatie later (dit spel heeft geen betekenis, de naam van dit spel is te zien als je je vriend 'uitdaagt')
    - hierna moet je de naam van je 'vriend', jij dus, invullen. (ook dit komt alleen maar in de animatie, hier kan je net zo goed "de kerstman" invullen)
    - het volgende is wel belangrijk: je moet hier de e-mail adres van 'je vriend', jij dus, invullen. dit e-mail adres is de e-mail adres die je al eerder gebruikte. LET OP: die adres moet je ook tijdens het aanmelden van xbox live gebruiken. (dit adres van 'je vriend' zorgt voor jouw game)
    - bekijk nu de animatie door preview te klikken.

    voila, 60 euro bespaart
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  9. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan heb je 2x xbox live...ik zie 't nut niet
     
  10. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    ik snap er geen reet van maarja.
    ik ga trouwens wel die actie doen met die 50% korting. vet relaxt, ik krijg tog binnenkort een kreditcard.
     
  11. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    2x xbox live? je koopt toch maar 1x een starterspakket. ilovelive is alleen voor een extra game.
     
  12. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    @nielzo, waarom met iemand samenwerken en de game afgeven als je die extra game zelf kan houden.
    mensen die nog xbox live gaan halen kunnen makkelijk de game naar hun zelf toe laten sturen.
     
  13. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    met ilovelive heb je een e-mail addy nodig dat al op Live zit en 1 die op live gaat....2x live dus :+
     
  14. nielzo

    nielzo Guest

    nee sukkel/tje wat jij zegt kan niet,
    als je je eigen email adres opgeeft dan moet die ook aangemeld op xboxlive en dat conteroleren ze, dus moet je al een xboxlive account hebben om dit te doen.
    als je het xboxlive email adres van iemand anders opgeeft word het naar hem opgestuurd omdat bij zijn gegevens in xboxlive ook zijn adres staat, en daar kan microsoft achter komen door naar het email adres te kijken, wat jij hebt opgegeven als je eigen email adres. :D
     
  15. nielzo

    nielzo Guest

    Hee greanbean,
    als wij nou dat samenwerk plan samen van mij doen, kan jij nog wat geld verdienen ;)
     
  16. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Nounou, je hoeft em niet meteen sukkel te gaan noemen, en greanbean is mine!!! :p
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ga hier zeker gebruik van maken...
    ik heb nu al live, maar ik ga nu zeker een nieuwe tag aanmaken (zeer origneel: FreaX NL :))

    echt wel beter, alleen beginnen me ouder te zeiken dat ik al vanalles heb :confused:
     
  18. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej ik krijg binnenkort xbox live !! Net voor 30 juni wel te verstaan wie wilt er mijn vriendje zijn ??

    En ik snap eigelijk ook niet hoe het precies werkt?
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  19. nielzo

    nielzo Guest

    ah joh je moet het niet zo opvatten, ik bedoel het goed aardig ;)
    ik zeg vaak sukkel als iemand iets zegt wat niet klopt 8)

    maar gaat iemand nog 20 eurotjes aan mij verdienen met mijn ideetje :eek: ???

    ja ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    ik was eerst :p
    We praten wel via PM oke???? pablow
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2003
  20. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hoeft degene die je opgeeft toch geen live-abonnee te zijn hoor. Kijk maar eens naar de voorwaarden.




    Bron

    En je kan het altijd proberen ;)
     

Deel Deze Pagina