1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live met 50% korting bij Brute Force, MM3 of Mechassault!

Discussie in 'Games' gestart door Mirik, 16 jun 2003.

  1. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar krijg je nu allebei een game ?? En hoe werkt het dan als ik mijn eigen aanmeld hoe komen ze daar achter want ik snap er echt geen *** van :{ ...
     
  2. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de voorwaarden hoeft degene die een vriend opgeeft zelf geen live te hebben, dus je kan ook jezelf opgeven met het emailadres van je vader ofzo.
     
  3. nielzo

    nielzo Guest

    als je het gewoon via mij doet dan ben je in elk geval zeker dat het goed gaat,
    als ik dan het spel heb gekregen stuur ik je 25 euro op en ontvang je het binnen 2 dagen.

    zo heb je je live kitje voor maar 5 euro ;)

    en je loopt natuurlijk ook kans dat je dan helemaal geen spel krijgt dus was het voor niets :eek:

    mja wat jij zegt is in feiten waar dus zal wat ik zeg dus niets uitmaken
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2003
  4. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan dus wel de game voor je zelf houden.
     
  5. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd ik heb gewoon mijzelf opgegeven gaat wel werken denk ik (hoop ik)... :p
     
  6. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die vriend waarvan je dat email hebt opgegeven ook zijn email heft ingetypt toen hij/zij live registreerde.

    Ze kunnen waarschijnlijk hun systeem natrekken of er wel iemand is geregistreerd met dat email adres......? ik denk het tenminste.
     
  7. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0


    Het is nu 20 Juni geweest en bij de Free Record Shop hangt die poster niet. Tenminste bij ons. Ik heb er ook naar gevraagd, maar ze weten van niks.

    Nu hoor ik jullie al denken, ga dan ergens anders naar toe. Ja, maar bij de Free kan ik 10% korting krijgen en dat is dus zo'n 9 euro.

    Kan iemand mij hier antwoord op geven. Graag zo snel mogelijk, want anders moet ik hem wel bij de Dixons halen en loop ik die korting mis. :mad: (de korting bij de free bedoel ik dan)

    Trouwens, moet je voor die korting bij het kitje iets invullen, of kan je dat gewoon bij de kassa vragen???:confused: :confused:
     
  8. Re: Re: Xbox Live met 50% korting bij Brute Force, MM3 of Mechassault!

    Ik was hier in Leiden gisteren ook al bij de FreeRS geweest. Daar wisten ze ook nog helemaal van niks. Zometeen maar even naar de Gameshop in De Haag. :D
    Volgens mij krijg je er gewoon zo'n normaal Live setje bij voor 29,95
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jun 2003
  9. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Er lopen nu zo'n beetje 2 threads hierover, maar ik was dus vandaag in Rotterdam in de stad.... niks!!

    Quote van mezelf:
    "Nou, het is weer lekker hoor, ik ben vandaag de hele stad doorgeweest, maar nergens hebben ze het! (Rotterdam).
    Eerst de mediamarkt, die weten dus van niks. Hij zei dat ze het dan nog binnen moeten krijgen ofzo. Toen die gameshop ernaast, daar was wel de actie maar geen Brute Force. Toen de bart smit, daar hadden ze geen actie en geen brute force. Toen de free record dhop, dat was helemaal triest met de Xbox afdeling, ook niks dus. Daarna de Dixons, die was wel goedkoper (59,- euro), maar ze hadden de actie ook nog niet. Lekker handig dus weer.

    Ik hoop dat ik deze week nog ergens wat vind...."

    De korting krijg je in ieder geval direct, dus niks met achteraf geld terugstorten ofzo. Naar mijn idee is het ook de normale Live kit, want je kunt het combineren met 3 verschillende games, dat is lastig als ze dat van te voren bundelen.
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    huh? heeft nog niemand van deze actie gebruik kunnen maken?
    je betaalt gewoon 89,90 ofzow en je krijgt je kitje+Brute Force (bijvoorbeeld)

    ik heb mezelf al geregistreerd. en nu is het alleen nog wachten op de ILove Live actie...
     
  11. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je hem dan gehaald??
     
  12. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan het beste een e-plaza zoeken. de e-plaza in spijkenisse heeftde poster al hangen btw: vandaag is 23 juni
     
  13. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: :mad: :mad: :mad: Wij hebben hier geen e-plaza. Daar is ons dorp te klein voor.
     
  14. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had bij de dixons brute force gekocht maar ik heb die aanbieding niet aangeboden gekregen dus ik ga mooi met het bonnetje terug
     
  15. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou een keer naar een stad in de buurt gaan. dat is deze actie toch wel waard. xbox live met 2 spellen en 3 demo's voor E 90,-
     
  16. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ie zeker wel waard, maar we hebben hier wel een Free Record Shop, een Dixons, een Bart Smit en een Intertoys. En volgens mij is de actie ook geldig bij deze winkels.

    Ik vind het alleen raar dat er nog niks over wordt vermeld bij deze winkels bij ons.
     
  17. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    hier doen al die winkels die jij opnoemde ook niet aan die actie. misschien duurt het ff. het kan ook zijn dat de winkels zelf mogen weten of ze die poster ophangen en aan de actie meedoen
     
  18. Agurutha

    Agurutha Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of in Den Haag bij de Gameshop wel deze aanbieding geldt.

    Zoja, ga ik vrijdag MM3 halen.
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Bart Smit rosmalen :)

    kwestie van bestellen/reserveren..
     
  20. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Mediamarkt Alexandrium Rotterdam: OK!

    Ik heb vandaag het volgende gekocht:

    Brute Force met daarbij de Live Pack voor 89,99 en een GRATS HALO DVD COMPANION DVD SET!!!

    Verhaal:
    Bij de MM Rdam Alexander dus WEL de actie met de Live set. Brute Force staat daar voor 69,99 maar bij de Dixons is hij 59,99! Aangezien Mediamarkt laagste prijs garantie heeft ten opzichte van winkels in de regio moeten zij ook omlaag. Je krijgt tevens gratis de Halo DVD als je Brute Force daar koopt. Een zeer goede actie weer van de Mediamarkt!! :) Ik heb dus 89,99 betaald, dat is de prijs die Dixons rekent voor de combinatie van Brute Force en Xbox Live. Dat kun je vinden op hun site, print het even uit, dan heb je bewijs voor de laagste prijs garantie.

    Straks nog de gratis game en we hebben weer een zeer leuke actie omtrent de Xbox!

    Live aanmelden ging trouwens perfect, nul problemen met de router, geen problemen met de VISA, of die komen later pas? Brute Force ziet er erg cool uit en is wel een toffe game denk ik! De DVD heb ik nog niet bekeken.

    Bij de MM Alexandrium had ik ook al m'n Xbox voor 333,- in de 479,- tijd dus dat is een goed adres voor mijn Xbox aankopen!
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2003

Deel Deze Pagina