1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live met 50% korting bij Brute Force, MM3 of Mechassault!

Discussie in 'Games' gestart door Mirik, 16 jun 2003.

  1. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    alexandrium? hoe kom ik daar? ik ga altijd met de metro vanaf spijkenisse. is het dicht bij een metrostation?

    btw: kan je echt korting krijgen als je laat zien dat ze niet de goedkoopste zijn ?
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2003
  2. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    De actie loopt bij haast elke winkel waar ik langsging. Ik woon in Groningen. Veel winkels hebben geen poster hangen maar als je bij de juiste persoon vraagt (dus bij de juiste afdeling en bij voorkeur iemand zonder borsten, ookal is ze heel sexy) blijkt de actie wel te lopen.
     
  3. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ze concurreren met winkels in de regio, niet met internetstores. Kom met een goed verhaal en een duidelijk bewijs, dan is het in orde. De aanbieding dient wel hetzelfde te zijn, onder dezelfde voorwaarden en het moet leverbaar zijn. Dan kun je aanspraak maken op laagste prijs garantie. Spreek een van de verkopers aan op de games afdeling (1e verdieping), zij maken een speciale bon voor je. Je krijgt dan dezelfde prijs, niet eronder. Dat was vroeger wel zo, al geven ze het niet toe.

    Vanaf metrostation of treinstation Alexander is het op loopafstand (ruim 5 minuten). Het Alexandrium is verdeeld in 3 stukken, I, II en III :
    I is het winkelcentrum wat vroeger de oosterhof was, vanaf de metro gezien zit daarachter dan het Alexandrium II, de Megastores, beginnend met de Burger King. Daarachter zit dan weer het Alexandrum III, de Woonmall.

    Dit heb ik van hun site gehaald:

    Rotterdam Alexandrium
    Watermanweg 325
    3067 GA Rotterdam
    Telefoon: 010 2863888
    Fax: 010 2863889

    Maandag: 11.00 - 18.00 uur
    Dinsdag: 09.30 - 18.00 uur
    Woensdag: 09.30 - 18.00 uur
    Donderdag: 09.30 - 21.00 uur
    Vrijdag: 09.30 - 21.00 uur
    Zaterdag: 09.30 - 18.00 uur

    Succes! Misschien kun je eerst even bellen om de voorraad te checken...
     
  4. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk het xboxlive-kitje met de korting. Toch ff wezen kijken bij de bart smit en daar wisten ze er wel van.
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nu ben ik toch wel benieuwt of ik Ghost Recon krijg van I Love Live actie.

    ik heb sinds 13 maar al Live (Gamertag FreaX) en dan nu : ErroX maar op 1 xbox dus.. (2 verschillende CC`s dat wel..)

    Krijg je een bevesteging als jouw ''vriend/vriendin'' zich heeft opgegeven? (van I lOve live!!??)
     
  6. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Niet direct, omdat ze pas later de database vergelijken. Je krijgt zelf een bevestiging van je aanmelding op hetzelfde adres als je de ilovelive uitdaging kreeg, als je het goed gedaan hebt.

    Of het met een extra aanmeling lukt weet ik niet, maar ik vermoed van wel. Je hebt je immers aangemeld.
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    idd, ik heb het e-mail adres van mijn moeder opgegeven.
    *******@yahoo.com . dat heb ik ook geregistreerd bij ''de sign-up'' en mijn moeder heeft van beide acties een bevesteging gekregen. ik zelf niet :confused:
    nja met het reward pack ging ook alles goed . dus zal; dit ook wel allemaal goed gaan!!
     
  8. Jhan

    Jhan Hmmm ...

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt een vage aktie. Veel winkels zeggen de aktie niet te kennen. Terwijl in de banner duidelijk staat "Bij alle grote en kleine retailers.".
    En zelfs op de site van xbox zelf, is niets terug te vinden over deze aktie.
     
  9. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Toch zie je de actie wel hier en daar. Veel winkels waar ik het eerst gevraagd had zeiden dat ze het nog binnen moesten krijgen, maar volgens mij gaat het gewoon om een losse game en een losse live kit.

    Quote:
    De winkels waar deze actie geldt zijn:

    Dixons
    Bart Smit
    Intertoys
    Free Record Shop
    Media Markt
    Music Store
    Makro
    Correct
    Replay
    Zelfstandige gamestores

    Zij zoeden er toch wel van af moeten weten...?
     
  10. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat inderdaad om een losse game en een losse live kit.
    Ik ben gewoon naar de bart smit gegaan en heb daar brute force gepakt en ben naar de kassa gelopen. Daar heb ik gevraagd of die actie ook bij hun loopt en naar een kwartiertje wachten kwamen ze met een bevestigend antwoord.
     
  11. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben al mensen hun ''gratis game'' mogen ontvangen?
    Zit te wachten op motogp2. Wil nu wel eens wat meer dan de xboxlive demo :)
     
  12. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou ik nou ook es willen weten. zit trouwens ook te wachten op motogp2
     
  13. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Aangezien mijn thread gesloten werd, dan maar hier de vraag of er iemand al een spel ontvangen heeft door iemand aan te melden. Dat het nog max. 20 dagen kan duren wist ik al. Maar wanneer iemand al iets ontvangen heeft weet je dat ze begonnen zijn met versturen.

    http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=29371
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2003

Deel Deze Pagina