1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Live met subscription cards

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 19 aug 2005.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Bij de $399,99 versie zit inderdaad 1 gratis maand xbox live voor nieuwe leden ... maar als nog heb je een credit card nodig of een pre-paid kaart ... mensen die al live hebben op de xbox kunnen geen gebruik maken van deze trial

    De subscription kaarten gaan net zoveel kosten als de huidige kaarten
     
  2. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Gelukkig weet ik nu dat ik op live kan en als het goed is krijg ik bij m'n verjaardag een chip kaartje..
     
  3. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat voor bulshit dat als je nu een Xbox live gebruiker ben je die 1 maand gratis niet mag gebruiken :confused:
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Kan je wel doen, met een ander/nieuw account, maar schiet je weinig mee op. Je andere account loopt toch wel door.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nog even wat goed nieuws!

    Het schijnt dat je die maand extra wel kan gebruiken en dat als je een 12 month of 6 month kaart koopt dat je inderdaad $10 en $20 terug krijgt (dit blijft echter niet zo), maar zijn wel leuke kado's :)
     
  6. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk eindelijk kan ik op LIVE !!!!!!!!! m$ rocks è!!!
     
  7. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Maar ik heb dus nu een xbox live account. Deze loopt nog tot ergens volgend jaar. Ik ga de xbox 360 halen. Maar kan ik dan met de account van de xbox ook op de xbox 360 spelen of hoe gaat dat dan in zijn werk?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat kan .. deze word overgezet vermoedelijk met msn en/of account recovery
     
  9. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Msn :eek: Hoe bedoel je ?
    Een xbox live account overzetten via msn hoe wil je dat doen ?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat legt MS nog uit ... in een podcast vertelde Major Nelson dat je MSN pasport van pas komt bij het upgraden van je xbox live account
     
  11. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat eigenlijk? Kun je je oude Live account overzetten op de 360? Ik hoop van wel anders gaat de 360 voor mij alsnog: 399€ (360 pakket) + 2x 69€ (game en Live gold) = 537 € kosten, iets minder dan de Xbox 1 met spel met de launch!! Maarja ik zie het wel weer vanzelf! (IK KAN NIET WACHTEN) 8) 8)
     
  12. XGE_VITO

    XGE_VITO Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook graag een live abonement zonder credit card

    maar hoe doe ik dat???

    en hoe betaal ik dan

    enz enz

    geef me ook ff een link aub over hoe en wat ,en waar

    alvast bedankt

    ViTo
     
  13. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet dan je internet kabeltje in je x360 stoppen, naar de winkel gaan om een live subscription te kopen van 60 euro, jezelf registreren, en lekker gaan gamen, zo simpel is het!
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    met de normale xbox kan het niet... Maar zodra je een Xbox 360 hebt kan je wel een live account aanschaffen :)
     
  15. tino

    tino Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe gaat het eigenlijk.
    je krijgt 2 maanden gratis bij je 360, dat is een feit.
    maar als je nou geen creditcard wil gebruiken bijv. hoe schrijfen ze het dan af na die 2 maanden ?
     
  16. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is krijg je 1 maand xbox live bij je xbox360, dit is een kraskaart als het goed is waar je dan geen CC voor nodig heb!!
     
  17. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje Bullcrap dat gelul dat jullie het naar vinden dat er wat jongere mensen op Live komen...

    ten eerste Live is niet alleen voor de ouderen...

    en ten tweede zat ik en nog wel meer mensen die ik ken van mijn leeftijd al jaren te balen dat ik/wij niet op Live konden, omdat ik geen CC heb, en ja makkelijk zeggen met je "dan neem je toch een CC" tsja was het maar zo makkelijk vriend!
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je krijgt 1 maand gratis Live ... na die maand word je account weer omgezet in een Silver account (tenzij je de optie betaal met cc aan hebt staan en je cc gegevens hebt opgegeven)
     
  19. tino

    tino Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt ;)
    dan weet ik genoeg (dus weer CC invullen) :9
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Ik hoor hier een aantal mensen zeiken over kleine mensjes op Live, dat valt reuze mee hoor. PS2 is gratis, en daar zitten ook koters op, maar het is alleen maar lachwekkend wanneer je naar een gesprek zit te luisteren tussen iemand van 20+ en 12- die elkaar proberen uit te lullen. Niet dat het elke keer zo is, maar alleen maar in 1 van de 40 potjes ofzo, maar meestal zijn het toch de 'grote' mensen die praten.
     

Deel Deze Pagina