1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live na een tijdje gebruiken: top of flop?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Tha real gamerr, 30 sep 2003.

  1. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live is helemaal niet kut. Xbconnect is juist klote, daar heb je altijd lag! :mad: Op xbox Live heb ik eigenlijk bijna nooit lag, en als ik dan lag heb dan zoek ik toch een server op zonder lag? Maar dat modem gekloot is dan wel eer irritant, (wat bijna niet voorkomt) maar toch blijft xbox live leuk!!

    Noodles en Svendeman: Hoe weten jullie nou of xbox live kut is? jullie hebben niet eens een gamertag. :confused:
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2004
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    die gasten zijn een en de zelfde persoon denk ik zo..
    Xbox live is echt de bom, en als je nog niet eens 30 euro over hebt voor 1 jaar + gratis mechassault(full) dan weet ik het ook niet meer..
     
  3. Washand

    Washand Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Mechassault is een kutspel. 30 euro voor een service waar microsoft zelf geen server onderhoudt is gewoon afzetterij. En ik heb dus wel vaak lag en ik kan er niks aan doen.

    Daarnaast heeft xbox live een community waar je soms moet van huilen.
     
  4. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    washand, xbox live heeft een communety die je zelf in de hand houdt, heb je leuke en gezellige vrienden via het het friends menu is het al meteen een stuk leuker, dat jij nou zo'n camper bent die niemand aardig gaat vinden is jou probleem, maar aangezien je opmerkingen te lezen heb je nooit xboxlive gehad maar wil je het gewoon afkraken zonder reden, 1 ding weet ik wel, jij bent behoorlijk triest als je zegt dat de communety om te huilen is, denk dat je eerder om je eigen moet gaan huilen triest geval
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, Je hebt gelijk.. microsoft geeft geen gratis updates, (laat gamemakers) glitches verwijderen..
    Eigenlijk is die hele xbox maar stom, helemaal geen goede graphics, goed geluid ondersteuning.

    bedankt man! ik heb de mijne danet weg geflikkert..
     
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170

    hehe idd ik heb eergisteren een starterskit gehaald (omdat ik nog geen mic had en live me wel beviel :p (en hij was btw bij de frs gewoon 60 euro maar met een beetje zoeken heb ik hem gevonden voor 30euro met demo's en vol spel :p) maar idd tis 100x zo leuk als op de pc :D vooral als je de opmerkingen hoort onder het gamen daar lig je soms helemaal van in een deuk :D

    en...... wat voorn routers hebben jullie het over :confused: ik heb routers gezien van 30 euro als die het doet koop je er toch geen 1 van 100 :confused:
     
  7. PainfulHaVoK

    PainfulHaVoK A Dutch Ghost

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk hè, flamen! Hoe denk je dat de verificatie van je accountgegevens te werk gaat? Daar heeft MS wereldwijd echt wel enkele servers voor staan hoor. Hetzelfde geld voor de statistieken, die worden ook door MS bijgehouden. De games, die moet je inderdaad zelf hosten, maar bij release van een nieuwe game heeft de developer vaak wel enkele dedicated servers draaien. Je weet dus duidelijk niet waarover je het hebt.

    XBConnect is al helemaal om te janken. Er is geen game te vinden, afgezien van Halo, je mist daarnaast de prima voice communicatie en je hebt ook nog een PC ernaast nodig om het sowieso werkend te krijgen.

    Ik zit al vanaf dag 1 op LIVE en ben er, afgezien van wat kleine problemen (die vaak te maken hebben met de routerinstellingen van anderen, die je WEL DEGELIJK kunt wijzigen) en de sporadische lag, ERG tevreden over.

    Microsoft levert een prima service, wat wel blijkt uit het feit dat er al meer dan 1.000.000 gebruikers zijn wereldwijd.

    Ook je vergelijking met Gamespy slaat kant nog wal. Kun je op Gamespy voiceberichten acherlaten voor je friends dan?!

    Xbox LIVE is op dit moment gewoon het beste netwerk op online op te spelen, en in de toekomst gaan er nog veel meer toffe opties aan toegevoegd worden. Mensen die zeggen dat het niks is zijn gewoon lompe sukkels!
     
  8. Washand

    Washand Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil geen voiceberichten achterlaten voor m'n vrienden, ik wil lagvrije servers. En aangezien microsoft zelf geen servers onderhoudt is het gewoon een vereedelde gamespy.

    En als ik niet normaal kan gamen met mijn snelle internetverbinding en daar ook geen support voor krijg dan heb ik het recht om het totaal de grond in te stampen.

    En over de community had ik het niet over jullie, ik had het over het algemeen.
     
  9. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat je hier genoeg aan zal hebben:

    crosscables + 2e netwerk kaart ong €20
    xbox live pakket met alleen mechassault €30
    rainbowsix: black arrow en/of counterstrike beide €30 per stuk

    totaal 80 euro ;)

    rainbowsix en cs zijn namelijk meeste gespeelde spellen online en motogp2 live demo zit je denk ik tog niet op te wachten, enige nadeel aan crosscables is dat je pc perse aan moet staan maar dit kleine nadeel is alles, grote voordeel is dat het veel goedkoper is en het werkt beter(kans dat je sommige mensen niet kan horen met communicater met router)
     
  10. Washand

    Washand Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je hulp maar ik heb xbox live al een jaar.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Met een router werkt het ook perfect hoor .. je moet het alleen goed instellen :eek:
     
  12. Trossarms

    Trossarms Guest

    waar kan je xbox live zo goedkoop krijge dan
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie deze draad voor goedkope kits
     
  14. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    bij media markt heb ik hem gzien zon kleinere versie van xboxlive starters pakket, oranjeachtig (mediamarkt - Zwolle, maar vast ook wel bij andere)
     
  15. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Even terug naar de stelling. Ik merk (nu xbox live een tijdje bestaat) dat mensen in de loop van de tijd erg veranderen. Opvallend genoeg zijn dat de mensen die je ALTIJD online ziet en elk spel spelen. Bepaalde mensen hebben blijkbaar de hele dag niks anders te doen dan gamen. Verveling slaat dan toe en mensen worden dan kortaf en denken dat ze alles kunnen maken.

    Dat is het enige nadeel van live, hoewel dat eigenlijk geen gebrek is van Xbox Live, maar een gebrek aan hobby's en bezigheden van mensen.
     
  16. Washand

    Washand Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtige redenering. Alleen jammer dat je de helft uit je duim zuigt.
     
  17. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Oe volgens mij voelt iemand zich aangesproken. Hoezo uit mijn duim zuigen? Dit is mijn interpretatie. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar dan hoef je nog niet te zeggen dat ik het uit mijn duim zuig.
     
  18. PainfulHaVoK

    PainfulHaVoK A Dutch Ghost

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nagenoeg iedere dag op LIVE en heb zelden of nooit last van lag. Hangt er gewoon vanaf op welke servers je speelt en wat de uploadsnelheid van de host is (net als met online gamen op de PC!)

    Wat jij dus beweert is dat je met het online gamen op je PC NOOIT last van lag hebt. Da's onmogelijk en dat weet je zelf ook best. Je loopt hier gewoon te flamen om zo reacties als deze los te krijgen.

    Weet je wat, ga jij maar lekker een muisarm krijgen van het gamen op je PC, doe ik het lekker onderuit gezakt op de bank!
     
  19. PainfulHaVoK

    PainfulHaVoK A Dutch Ghost

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    FLAMER ALERT!!

    Kunnen we deze jongen gaan ban bezorgen? Ik word zo moe van dit soort typjes die alles en iedereen de grond in boren zonder dat ze daar goede argumenten voor leveren... |:-
     
  20. ferrari4ever80

    ferrari4ever80 Ferrari Fer @Topspin

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    live ruled
     

Deel Deze Pagina