http://spamverdwenen/ Of ga meteen naar het forum. http://spamverdwenen.com/phpBB2/index.php Lees alles even door en dan kunnen we er een leuke tijd van maken . Reggen duurt maar 1 minuut dus moet ook geen probleem zijn.
misschien ben ik vrijdag net terug en kan ik xbox live aansluiten, (starterkit net gekregen) en dan wil ik wel rbs 3 doen
Kan helaas nog even niet mee doen. Wacht op een vervangend voedingskabeltje van ccfl (die bij een vriend ligt die op vakantie is) en ga volgende week op vakantie. Maar daarna kan ik friday-live-night-avondjes wel gebruiken Als je er echt een organisatie van wil maken, moet je rekening houden met deelnemers (welke games hebben ze), wanneer welke game. Een site, zoals genoemd is, is dan een prima oplossing om het allemaal netjes bij te houden (als je het in grote maten doet). Kan ook zijn dat je zegt volgende week MM3 en kijk maar wie er komt, dan is een site overbodig. Maar dat mag de organisator(en) uitzoeken.
Ja op het forum heb ik gewoon een poll geopent. Maar dan krijg je altijd 50-50 enzo, dus is idd een goed idee om gewoon een game zelf te kiezen, maar eerst maar even zien wat nou echt populair is hiero.
aangemeld lijkt me zeer bruut maar vanaf 11, 12 uur kan ik niet meer met headset spelen maar das niet erg
Nou , lekker geregeld , eerst zouden we Mech Assault doen & op het laatste moment werd het MM3 !!! Als het zo gaat hoeft het niet meer van mij !
Sorry hoor, maar er stond nog niks bij game. En volgende week is het waarschijnlijk Mech Assault. Please -_-... " Ik denk " .
Ja ik doe ook mee. De game die ik het liefste zou willen spelen is Rainbow Six, MotoGp, MechAssault en Splinter Cell. Ik ben pas voor de 2de dag op xbox live, maar ik begrijp niet hoe ik in nederlandse servers kan komen. Zou wel handig zijn als ook nederland als spoken language in xbox live zit. Maar als iemand nog mijn vriendje wil zijn dan mag dat.
Ik doe volgende week mee met mechassault kheb vandaag mn xbox gekocht en via bol.com ambassador live paket gekocht en met die gratis game gedoe hebbik PGR 2 gekozen btw Jestix ik ben apocalyptica van IGF
Zelf heb ik liever games al Rainbow Six, MotoGp of Splinter Cell. (Al is het wel wat moeilijker om met veel mensen te spelen in Sc) Ik zuig namelijk verschrikelijk met MechAssault. En wanneer gaan we dat doen dan en hoelaat?
Jongens, ik vind het een leuk idee, maar me dunkt dat je dit toch eerst even wat degelijker moet opzetten.. Als je dat op een andere (eigen) site wilt doen, mij best, maar dan gelden de standaard XBW regels dat spamlinks niet toegestaan zijn (en dus door mij verwijderd). Ik stel voor dat je / jullie een goede opzet maken hoe een dergelijk plan via XBW te regelen is, en als je er uit komt maken we er binnen XBW een centrale thread voor. Dan kan je e.e.a. dus via XBW regelen. Willen jullie het liever via een eigen site doen, dan vind ik dat best, maar dan passen we wel de XBW standaardregels toe. Ik laat deze thread nog even open zodat jullie over de organisatie verder kunnen discussieren. Over de XBW regels wordt hier *niet* gediscussieerd; daar is een ander subforum voor (WSPO). Als in de Xbox Live sektie over XBW regels gediscussieerd gaat worden sluit ik de thread.