Het is geen gelöl Team Xbox zegt het bijvoorbeeld ook Het is ook wel een goede zet, omdat nieuwe Xbox Live-ers die hun bankrekening leeg hebben geschraapt om de starterskit aan te schaffen, en dan geen geld meer hebben om bijv. UC te kopen, op deze manier niet het gevoel krijgen dat ze een pakketje lucht gekocht hebben. Ze kunnen Xbox Live meteen uittesten.
Zo gaat het toch ook met het RP? Meteen zeiken! Ze hebben bij wijze van spreken het formulier vandaag op de bus gedaan maar gisteren had hun RP er al moeten zijn... Ene... wat is er mis met het spel? Als de de GFX nog een beetje worden opgepoetst, ze nog ff critisch naar de controls hebben gekeken en een paar extra levels hebben toegevoegd dan denk ik dat deze Revolt weer een hele speelbare titel is. Ik denk iig dat ik me er nog wel een paar uurtjes mee zal vermaken...
Natuurlijk wel... Voor zover ik weet is ReVolt zo'n heel vrolijk kleurrijk spelletje. Dan kan je natuurlijk zeggen dat dat kinderachtig is, maar ik kan me voorstellen dat dat na een hele nacht UC-en best lache kan zijn... Lekker no-nonsense speelgoed-racen, en omdat elke dwaas die Xbox Live aangeschaft heeft ook dat spel heeft, is er ongetwijfeld altijd genoeg aanbod aan tegenspelers... Niet zeiken dus!
ok ok sorry maar ik had nog liever 20 euro meer voor dat pakket betaald en dan uc gekregen... en idd er is nog zo goed als nix over het spel bekend.
revolt is/was best een leuk spel hoor...vooral met 8 spelers online lijkt het me wel lachen...overstraat racen ..onder auto's door, enz...
Waarschijnlijk heeft iedereen UC al voordat XBox Live uitkomt,dus kunnen we toch gewoon lekker knallen
UC en Xbox Live zouden toch op het zelfde moment worden uitgebracht? Als een soort van 'launch title'? Of maar ik nou weer een ontzettende n00b-opmerking?