1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live op Speedtouch 780...help!

Discussie in 'Games' gestart door Leeejohn, 3 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeejohn

    Leeejohn Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al enige tijd een Experiabox van Kpn. Ik heb me laatst een Xbox360 gehaald.
    Echter krijg ik NAT strict. Ik had eerst de Siemens EB. Deze heb ik na heel veel gezeik bij KPN kunnen omruilen voor een zwarte EB (Speedtouch 780). Echter heb ik nog steeds NAT strict.
    Ik heb de Xbox een statisch ip gegeven. Vanuit de Speedtouch heb ik via "delen van toepassing en games" heb ik de poorten van Xbox Live toegevoegd aan het statisch ip. Echter nog steeds Nat strict.
    Ik heb echt alles geprobeerd. Ik zie geen optie meer voor exposed host. Dus dat kan ik ook niet meer testen.

    Update na gesprek Microsoft Support:
    Ik heb contact gehad met Microsoft over dit probleem. Ze geven aan dat ik een firmware update moet uitvoeren. Echter KPN geeft aan dat dit niet mag/kan, omdat de telefoon dan niet werkt. Ik heb standaard de Xbox poorten aangepast. Heb nu een poortrange aangegeven van 3073 - 3075 en 87 - 89. Dit werkt ook niet. UPNP werkt helaas ook niet.

    Heeft iemand nog andere opties om mijn poorten open te krijgen op mijn Speedtouch 780?

    Extra info:

    Ik heb vanuit mijn router heb ik een kabel naar boven. Die wordt gesplits door middel van een HUB. Echter mag dit denk ik niet het probleem veroorzaken. Een HUB zet toch alles door?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  3. Madmax NL

    Madmax NL Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet je UPNP uit, en je extended security aan.
    Dat hielp bij mij teminste :)
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Toen ik nog KPN's Speedtouch 546i gebruikte, moest ik de DHCP server gebruiken om de NAT op 'open' te krijgen. De 360 kreeg dan automatisch een ip-adres toegewezen. Vervolgens in de Speedtouch de Xbox Live regels toegekend aan het MAC-adres van de 360, met als gevolg een open NAT. :)

    Voor verdere vragen kun je in de volgende thread terecht: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=105652. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina