* vindt dit werk leuk (ik zal het wel allemaal fout zeggen maar das jullie probleem ) ja idd, dat korte nr - in jouw geval 32 - dat moet je meesturen bij opmerkingen. dit geld dus voor iedereen maar dan een ander nr (anders krijgt een persoon alle pakketjes )
niet om moeilijk te doen of zo hoor, maar bij psxshop kost ie maar 56 eurootjes inclusief verzendkosten in de preorder. scheelt toch weer bijna een tientje (in guldens)
ja boeiend, bij deze site kom ik zowat iedere dag dus dan gun ik misschien die paar euro meer aan XBW als aan een een of andere GameSjop waar ik toch nooit kom * QwX`s info lijn: 06-4522**** ( 0,5 p/m)
ja en hier heb je garantie dat je hem ook echt krijgt als je in de pre-order zit. Op andere sites absoluut niet!
mededeling. betalingskenmerk is alleen als je een vooraf gestelde code krijgt (zoals op voorgedrukte overschrijvingskaarten).
nee toch? als je zo`n briefje hebt dan moet je het toch echt bij 'opmerikingen' zetten. of doe jij het via I-net?
!Oeps! Een nadeel, als de bezorgdienst voor de deur staat weet jij niet wanneer, en aangezien 14 maart een vrijdag is zitten de meesten nog op het werk of op school. Wat gebeurt er, de beste man/vrouw zal een briefje in jou bus doen met een bericht dat ze morgen langskomen of je kunt bellen voor een afspraak dat betekend dat je pas 15 maart lekker kunt XboxLive-en. Ik spreek absoluut uit ervaring, ik heb namelijk mijn Xbox moeten laten repareren en ik heb zeker 10 keer naar UPS gebeld om een nieuwe afspraak te maken want "ik was niet thuis". Nou de camera stond 8 uur op de straat gericht en geen UPS. Als ik nou terug kijk op dit hele gebeuren blijkt dat het repareren van mijn Xbox 2 dagen heeft geduurd.......... het vervoer inclusief de dagen dat UPS niet kwam duurde 11 dagen. Ik wil alle mensen die op XBW bestellen alleen maar waarschuwen........... EliminatorX
jaha dat is TERROR :-s Ik ben dan ook vanplan om de 14de lekker vrij te nemen en rustig met een bakkie koffie en een big smile voor hetraam te zitten..... Eventueel krijgen we ze trouwens misschien nog eerder ook he
Ik snap het nu ook niet meer, ik zou als ik jouw was even mailen naar iemand (iemand van de crew, bv Kobold ofzow) ik denk zelf dat er nog zo`n dikke 150 a 175 zijn.