225 oei oei kheb nummer 30 :-o en net was er iemand met nummer 70 dus dat gaat nog wel op ook vanavond
iedereen is gewaarschuwd slaat groot alarm bij vrienden en familie. Inschrijven of naast de kantlijn staan
Stel je eens voor over 40 jaar zit je met z'n alle te spelen op je XBOX 6. Dan kan je tegen je kleinkinderen vertellen dat OPA een van de eerste was die xboxlive kon spelen via een preorder van XBW. Je kleinkinderen zullen je aanbidden. Goeie reden om te bestellen.
nummer 100 Alleen konnik dus nog geen geld over maken.. daarmee dus een dag of 2 wachten... en dan komtet goed? heel fijn Whaaaaaaaaa XBOX LIVE
Bedankt! Was de 27e besteller. Eigenlijk is een bedankje op z'n plaats dat XBW dit weet te organiseren!!! Greetings Compatibles2
Ga pas bedanken als ik mijn kitje heb gekregen op 12 , 13 of 14 maart. Was nr. 15 btw Out, MOst ((THE CHiQUEST))
Zit bij de eerste 20. Dit moet voor mijn gevoel helemaal perfect geregeld zijn. Nu afwachten. Nu ff de deur aanpassen voor 14 Maart of eerder. Dan kan de postbode hem zo door de preciesopmaatgemodificeerdegleuf gooien. Volgens de XBW valt hij op de mat. Ikzelf denk namelijk niet dat het door mijn standaard briefenbus past. Dan weet ik zeker dat ik hem op de deurmat heb. XBW PERFECT GEDAAN ps: Kunnen jullie niet vaker zo'n aktie doen.
hoe lang duurt het voordat je het mailtje met de bevestiging krijgt? ik heb een half uurtje geleden besteld en kreeg volgens de site nr.127, alleen het mailtje is nog niet binnen.
ff voor alle zekerheid.....als ik een order bevestiging heb gekregen, houdt dat in dat ik het pakket ZEKER de 1e zending ontvang? Ik wil hem nl. alleen via XBW als ik hem rond 14 maart ontvang. Anders maak ik liever mijn geld niet over, om verder te kunnen zoeken.