Enkele uren geleden stond de werkelijke stand op: +/- 120* *je order nr kan hogerr zijn als het werkelijke aantal !! En het Nieuwe nr staat op de frontpage (klik: www.xboxworld.nl)
rekeningnnummer was fout. Dit is goed: Bankrekening: 127915745 Ter name van: Micromedia inz. Xboxworld Plaats: Nijmegen Vergeet niet je ordernummer te vermelden op je overschrijving!
Wat is nou het adres + de postcode? Dat moet toch allemaal op je overschrijvingskaart? En waar moet je je ordernummer nou bijschrijven?
Ik heb nog geen bevesteging email ontvangen....kunnen jullie die alsnog opsturen? Voor mijn archief zeg maar....zou deze graag ontvangen voordat ik geld overmaak.
Nu geen foutjes meer maken. please Kunnen jullie intern ook alles ff checken. Staks gebeurt er weer iets raars. Het ergste doomsenario is dat we niks krijgen. Dan zijn een heleboel mensen .
haha nee hoor, alle data is verder in orde, dit was het wel zo'n beetje. We stonden onder veel stres omdat wij steeds moesten wachten op de rekening en andere dingen. Tja, het is ook onze eerste keer natuurlijk.... Zoals ik al zeg, jullie krijgen 100% op 14 maart, maar ik gaproberen het NOG eerder te regelen, dus daar ben ik mee bezig.
Perfecto... net het geld overgeboekt met Rabobank Internet Bankieren.... nu wachten op 12-13-14 maart?