Ik heb de Starter kit nochtans vandaag bij XBW bestelt en bevestigingsmail ontvangen. Och ja.. dan zal ik wel hier in de omgeving gaan rondkijken voor een kitje
Damn, jah das niet helemaal goed geregeld... Spijt me Geef me effe een momentje of een dagje, dan kan ik kijken of het misschien toch kan...
ik wil graag zeker weten of mijn bestelling ZONDER bevestigingsmailtje (die lijkt zoek te zijn geraakt) dus nu wel of niet goed is doorgekomen, ik heb wel een pre-127 nummer zien staan maar dadelijk betaal ik voor noppes. bedankt voor de moeite.
Ik heb 'm ontvangen, ik snap niet waarom je geen mail gehad hebt though. Ik ga effe checken, meer mensne hebben dat! Weet je wel waar je moet overmaken etc?
overmaken heb ik al op de site zien staan, is dus geen probleem. zou alleen voor mijn "gemoedsrust" wel graag een bevestiging krijgen, dan stort ik het geld niet in een zwart gat en heb niets om op terug te vallen, snap je? thanx!
Bedrag: €59.95 Bankrekening: 127915745 Ter name van: Micromedia inz. Xboxworld Adres: Micromedia In Zake Xboxworld.nl Postcode: 6503 AH Plaats: Nijmegen Betalingskenmerk: Pre-order nummer. Vergeet niet je ordernummer te vermelden op je overschrijving!
hahaha ja!!! ik zet mijn programmer aan het werk om het mogelijk te maken nogmaals je formulier op te vragen op de preorder site morgen istie er weer...
ik weet niet of je het tegen mij had kobold maar........houdt dit in dat ik het mailtje alsnog ga krijgen, of kan downloaden op de site? ik zie de gegevens wel staan bij de pre-order en kan dit ook wel wijzigen.....van de wijziging krijg ik ook braaf WEL een mailtje......alleen de officiele niet.....