Ik ga een stukje code laten aanmaken zodat mensen die hun bevestiging nogmaals willen ontvangen gewoon naar de preorder pagina kunnen en dan op "verstuur bevestiging nogmaals naar "dit" adres" drukken en dan nogmaals die bevestiging ontvangen
Zie http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=preorder&id=1 je kan de betalingsgegevens nu opvragen door op de middelste knop onderaan te klikken. Krijg je niks, PM mij dan even....
Jullie maken wel reclame voor de Belgen. Best wel knudde voor die gasten. Zijn jullie er al doorheen??????
weet je nooit, misschien hebben ze gewoon alle setjes van heel nederland opgekocht (alleen zeggen ze niks)
Lolz, ik hebvvandaag al 5 mails gekregen. (Hoe heet die ene die alles regelt ) heeft het mailen uitgevonden.
Beginnen jullie nu ook al te spamen. Ik heb al vier mailtjes gehad van jullie. Gaat erg lekker zo te zien. Hebben jullie je zaakjes nu echt wel op orde???? Zeker een stresspechweek ofzo. Als ik mijn kitje maar krijg. ps: Ik ga nu betalen.
Ik heb ook al 5 mailtjes gehad, maar dit is gewoon een foutje ze hebben het per ongeluk naar alle users gestuurd van plaats de admins
Zijn er al mensen geslaagt met deze actie?? Bij mij is alles rond. Ben er helemaal klaar voor. Alleen het pakketje nog.