Waar precies komt die pre-order mogelijk op jullie site? Via een banner op jullie homepage? Via een nieuwsitem op jullie homepage? In de Forumz? Kword namelijk gek van F5 drukken
59.95 incl. verzendkosten, dat is goedkoper dan bij welke webwinkel ook. Die rekenen namelijk allemaal verzending er nog bij denk ik. Het is wel erg luxe verzending zodat je hem opzeker krijgt.
effe de kleine lettertjes lezen bij Solmedia: Bij XBW hebben gegarandeert 225 mensen op 13 maart hun pakketje. Meer mensen kunnen zich ook niet inschrijven. Kortom, belachelijk veel mensen die daar bestellen bij solmedia moeten gewoon een week of meer wachten op hun pakketje....mij best hoor Ik raak mijn pakketjes toch wel kwijt... maar is inderdaad een alternatief als de preorder hier volzit of als het je niet uit maakt hoe lang je moet wachten Ik weet ten minste dat ze verzekerd verstuurd zijn, die mensen twee keer bij je langs komen van de nederlandse pakketjes dienst en 225 van jullie op 13 maart op live kunnen... thats all i want. als ik die prijs goedkoper had "mogen" of kunnen doen van microsoft, dan had ik dat natuurlijk gedaan.
Is het nu waar of niet dat er maar 500 Xbox Live packs in Nederland beschikbaar komen? Als dit waar is: weet iemand wanneer de 2e zending eraan komt dan? Ik heb ook even op Xbox.com gekeken maar kan niets vinden over welke providers allemaal Xbox Live ondersteunen. Waar kan ik de provider lijst van Nederland ergens vinden ?
Er staat een onnoficiele FAQ in dit forum, neem daar een kijkje. Dat over 500 stuks is onzin, dat er te weinig zijn, dat moet nog maar blijken I guess!
Kobold ==> wanneer begint die aktie nou? Zit al de hele dag (illegaal denkik) op mijn werk op MSN te wachten op het mailtje. En aan het einde van de middag sta ik natuurlijk weer een uur in de file en zal je zien dat ik te laat ben hoelaat gaat de mailing eruit denk je?? thanks alvast..
denk niet dat zomaar ineens alle kitjes weg zijn hoor....denk dat dat wel 2 dagen of meer duurt ik zou het je niet precies kunnen vertellen ik wacht al 2 weken tot de distributeur alles in orde heeft om van start te gaan, ze zeiden ergens in de middag dus ja....dunno...
Ghehehe ik ben ook veels te desperate. Zal wel het resultaat van een verwrongen jeugd zijn, waarin ik aandacht en levensvreugde tekort gekomen ben die ik nu met Live in wil gaan halen! blablabla (internal error in Kernel32.dll %#$@&*^) . Ik hoop dat je gelijk hebt.. dan wacht ik het (zo rustig als ik kan) af!! Jullie doen je best voor ons, dat blijkt wel. Respect daarvoor.. (p.s. neem het bovenste deel van deze post aub niet te serieus, ik zit al 5 uur aaneen op een klote probleem te proggen )
Whehehe, ik zit zelf ook in de stress hoor, het gaat me allemaal bar te langzaam, zit alleen maar mijn email te verversen en te wachten op startsein van distr.
Wij hebben hier een ISDN lijn, en ik zit via de server op internet elke 10 minuten mijn hotmail te verversen.. dus staat de lijn bijna de hele dag open ik zie het wel.. count me in voor 1 pakketje iig
ja wie niet maar dan heb je eindelijk alles besteld en dan moet je nog op 14 maart gaan lopen wachten *zucht* wachten is k*t:{
jij niet dan Hotshot?? tuurlijk hebben jullie gelijk, heb je straks een pre-order moet je nogsteeds 3,5 week wachten. Maar in die 3,5 week moet ik nog zorgen een stukkie beter te worden in MotoGP (en UC) dus dat overbrug ik wel.. het ergste was geweest dat ik een week vrij neem van 17 t/m 21 maart en ik nog geen Live zou hebben..
MAAKT NIET UIT DAT WACHTEN ((nou ja een heel klein beetje dan)) Als ik maar nu alvast een kitje kan bemachtigen zodat ik zeker weet dat ik op 12, 13 of 14 maart gelijk online kan Zal op de dag van ontvangst "ziek" worden, en niet naar school kunnen En nu nog ff die actie van start laten gaan , want toen ik vanmorgen op school zat zat ik al te stressen dat het ergens rond 11.00 zou gebeuren.. I got lucky once again Out ,, MOst (( THE CHiQUEST ))