geez.. mensen doe niet zo overdreven. Dat je excited bent omdat je XBL (hopelijk) zometeen kunt pre-orderen is fijn. Maar ga niet deze hele thread daar mee vol stoppen.
LOL! eten met een raar gevoel in je buik.. "ik wil pre-orderen, ik wil pre-orderen, ik wil pre-orderen" is toch anders
* Wilt niet verveelend doen, maar QwX heeft ze al weer allemaal door verkocht dadelijk doe ik 'Empty Trash' bij me Yahoo! Bulkmail box. en dan kan ik dus NIET pre-orderen.(ja ja beetje overdreven )
Beetje SPam hiero. dit is het zelfde als die Wedstrijd toen van AJAX-????? toen zat iedereen zo snel als mogelijk te reageren als iemand had gescoort
ghehe jammer jammer.. we zijn toch al telaat. QWX heeft ze allemaal aan een psychiatrische inrichting verkocht. Hij schijnt daar goede connecties te hebben... iets met "verleden" en "opgenomen" ofzo..
Wat is de Xbox Live Starter Kit? De Xbox Live Starter Kit is het pakketje wat je nodig hebt om met je Xbox online te gaan. Het bevat instructies, je Xbox Communicator en drie demo’s van populaire over Xbox Live speelbare games! Wat moet ik doen? Het is simpel: 1. Vul het preorder formulier in. 2. Ontvang de bevestiging met instructies op je emailadres 3. Maak de centjes over. 4. Op 14 maart ligt er een pakketje voor je op de mat en kun je als eerste in Nederland Live! Let op: Om je Xbox live account te activeren heb je een creditcard nodig. Kortom heb je geen creditcard dan heb je niks aan de Xbox Live kit. Let hier op! Een Xbox Live Starter Kit per member. Waar is dat formulier??