hij zegt dat je ingelogd moet zijn om te orderen maar als ik dat heb gedaan dan kan ik niet meer terug naar het preorder scherm terwijl ik ben aangemeld! help!!!
Was 15de Told y'all to be prepared.. Nu nog ff het geld over maken En then it's MINE ,, ALL MINE MOst ((THE CHiQUEST))
Ik wil zien hoe snel die kitjes op zijn... Ik zeg nog steeds binnen het uur... Misschien zelfs een half uur I've allready got mine MOst ((THE CHiQUEST))
ik heb mailtje niet gehad, maar ben er via de frontpage opgekomen. Ben nr. 39 Ga nu gelijk geld overmaken... YIEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! ROFL
Wie heeft hem nog meer nog niet ontvangen? Kom maar mailtje kom maar...... still waiting. ahaaaaaaa Don't like waiting!
inderdaad, ik heb hem ook via de frontpage ge-preordered....op 1 of andere manier kwam de mail ook niet aan bij mij. Maarja, ik heb hem, ff het geld overmaken, en ik ben set to go!
uhm, misschien kan een van de mods evne het rekening nummer controleren, want of hij klopt niet, of de rekening is nog niet actief ( zou leuk zijn om te weten wanneer hij dan wel actief is, anders vergeet ik straks weer te betalen ofzo)
Omg.. Als ik niet zo'n klote-pc had was ik vast wel 10e ofzo. Ik moest eerst mun cookies verwijderen, inloggen, enz. enz. Nu ben ik #32.